Adelinde Cornelissen en Zephyr winnen GP Bunschoten

Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nieuwsredactie

Adelinde Cornelissen en Zephyr winnen GP Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-16 21:53 Tip de Nieuwsredactie

bokt / facebook / facebook / adelinde cornelissen

Op de subtopwedstrijd in Bunschoten-Spakenberg heeft Adelinde Cornelissen vandaag de Grand Prix gewonnen. Op Facebook zegt de amazone: "Trots op de door mijn ouders gefokte Zephyr. 70,35 % en een eerste plaats in de Grand Prix in Bunschoten-Spakenburg!". "Alles waar we thuis aan gewerkt hebben, ging vandaag goed", vertelt Adelinde. "De piaffe gaat ook steeds beter. Zephyr wordt minder zenuwachtig en ik kan er steeds meer aan rijden, ik ben er heel blij mee." Op het protocol verschenen onder andere 8-en voor de galoponderdelen en een 9 voor de houding en zit.

Tweede werd Laurens van Lieren met Zingar Northside (v. Gribaldi) met een score van 68,85%. "De piaffe en passage waren goed maar de overgangen waren niet zo zeker als vorige keer. Dat koste punten. Verder was de afwerking alweer beter evenals de constante aanleuning." aldus Laurens op Facebook.
De rubriek was gecombineerd met de U25 en Inter II. De hoogste score in de Inter II was voor Margreet Prosman met Red Chilly (v. Rosario). Die met een score van 66,18% derde werd in de gecombineerde rubriek.

De Prix St. George werd gewonnen door John Tijssen met Broere Argentino (v. Jazz). Met een score van 71,12% had hij de hoogste dagscore. Op Facebook zegt hij: 'We worden steeds meer een combinatie, wat ben ik trots op hem!'
De tweede prijs was voor Wilma Wernsen met Estupendo (v. Ziƫsto) met een score van 69,21%. Derde werd Yessin Rahmouni die naar een score van 64,54% reed met Denzo (v. Tuschinski).

Voor alle uitslagen klik hier

Riel

Re: Adelinde Cornelissen en Zephyr winnen GP Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 15:34

Wat leuk voor Adelinde en haar ouder! Succes!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie