Moderators: xingridx, Firelight, Muiz, Essie73, NadjaNadja
Tyrcanol schreef:Ik heb ze gezien op horse event. Super knap maar als ik heel eerlijk ben vond ik het enorm tegen vallen. Zeker voor de prijs die je er voor betaald.
Vond de kleuren enorm flets en nep overkomen.
Neemt niet weg dat ik het ontzettend knap vind hoe ze het voor elkaar krijgen.
Tyrcanol schreef:Ik heb ze gezien op horse event. Super knap maar als ik heel eerlijk ben vond ik het enorm tegen vallen. Zeker voor de prijs die je er voor betaald.
Vond de kleuren enorm flets en nep overkomen.
Neemt niet weg dat ik het ontzettend knap vind hoe ze het voor elkaar krijgen.
Mri schreef:Tegenwoordig kan je met je mobiele telefoon een 3d scan maken, of als je handig bent met 3d ontwerpen kan je het met een gewone foto.
Dit zet je vervolgens om in een .stl file, waar je vervolgens een .gcode van maakt. Dan kan je je paard, in miniatuur, gewoom via 3d hubs laten printen door iemand die een 3d printer heeft. ....
Mri schreef:Tegenwoordig kan je met je mobiele telefoon een 3d scan maken, of als je handig bent met 3d ontwerpen kan je het met een gewone foto.
Dit zet je vervolgens om in een .stl file, waar je vervolgens een .gcode van maakt. Dan kan je je paard, in miniatuur, gewoom via 3d hubs laten printen door iemand die een 3d printer heeft. ....
cobiie schreef:Ik vind de kwaliteit ook nog niet geweldig, kleuren en staart/manen zijn nog niet mooi in mijn opinie.
Volgens mij lagen de prijzen in de buurt van de 600 euro of zo.
Gebruikers op dit forum: _Lonneke, akishino, Dandelion07, Esther, NorwayFjord, sariba, SJP, spookyskippy, sterregoud, Ubermetrics, Ufurio4e, Veldbloem en 19 bezoekers