Op 1 november vindt bij de rechtbank Den Bosch een zitting plaats voor de aanvraag van het faillissement van Platinum Stable BV. Eén van de aanvragers is Jan Dontje, die zegt een kostbaar dressuurpaard te hebben gekocht, maar het paard zou niet zijn geleverd. Maar volgens Ben Brouwer, de zaakwaarnemer van Platinum, gaat achter deze kwestie iets heel anders schuil: een familieaangelegenheid. "Meneer Dontje heeft een paard gekocht voor zijn dochter", vertelt Ben Brouwer. "Maar hij heeft slechts de helft van het bedrag voldaan, dus kunnen we het paard niet leveren."
Pff. Er is toch iedere keer wel veel te doen rondom PS. Het is werkelijk een prachtig pand en er staan echt enorm veel gave paarden. Maar jemig. Ze blijven maar negatief in het nieuws komen.
Suzanne F.
Geplaatst: 22-10-16 10:45
Nou idd. Waar rook is is vuur zeg ik altijd maar. Er is elke keer wat. Eerst werknemers die er weglopen, dan steeds in het nieuws met rechtszaken.... Ik zou er ver van weg blijven.
Boras
Geplaatst: 22-10-16 10:50
Ik ben benieuwd waar de voldane helft van het bedrag nu is.
Al is er maar 10% waar van wat er naar buiten komt, dan is het alsnog niet best....
Getup
Geplaatst: 22-10-16 18:37
En weer ligt het niet aan Platinum Stables; t zijn gewoon de klanten die niet betalen. Maar de eerste helft van wat die meneer zou hebben betaald is waar? Ik vind t n raar stukje, trouwens. Dus t faillissement is n gevolg van n familiekwestie....? En toevallig staan niet vanwege alle schuldeisers, die in de rij staan ?