Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NenaC schreef:bij mensen en bedrijven die leven van de paarden, of een bedrijf in zijn algemeenheid, heeft er zeker belang bij om bonnetjes te hebben ivm de boekhouding. uit ervaring kan ik zeggen, dat er altijd wel iets geregistreerd is qua financien. Of ze dat gaan laten zien in de rechtbank is een ander verhaal.
studiemiep schreef:Maar de bokker heeft iig wel 0 belang! als 1 van de weinige in deze rechtzaak....................... dat vind ik wel een belangrijk item.
Electra63 schreef:Ik betaal mijn DA en fysio per bankoverschrijving,na ontvangst van een gedetailleerde nota (ivm verzekering), lijkt me dat dit met paarden van deze bedragen ook wordt gedaan
Babootje schreef:studiemiep schreef:Maar de bokker heeft iig wel 0 belang! als 1 van de weinige in deze rechtzaak....................... dat vind ik wel een belangrijk item.
Maar ook 0 invloed.
De paar namen die ik in het artikel langs zie komen zijn zeer invloedrijk in het paardenwereldje. Daar ga je het niet van winnen.
Ik denk dat Anniek naar eer en geweten heeft opgeschreven wat ze heeft gehoord. Ik heb wel met haar te doen. Ze heeft zich denk ik niet helemaal gerealiseerd wat ze allemaal over zich heen zou krijgen en dat haar bron haar af zou vallen. Ik denk niet dat ik daaraan begonnen was eerlijk gezegd.
SophievdV schreef:R12312 schreef:Ik begrijp dat er inmiddels een tweede getuige is die het verhaal van Aniek/Tunna bevestigd heeft.
Pas nou maar op, straks raak je er ook bij betrokken. Dingen zomaar op internet plaatsen is nooit slim.
BMHP schreef:R12312 schreef:Ik begrijp dat er inmiddels een tweede getuige is die het verhaal van Aniek/Tunna bevestigd heeft.
Dat zijn verschillende verklaringen. Of bedoel je een getuige die verklaart dat Tunna Handsome nooit heeft behandeld en Aniek het alleen van horen zeggen heeft?