WK TREC: de deelnemers stellen zich voor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

WK TREC: de deelnemers stellen zich voor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-16 16:20

*Bokt.nl

Van 1 tot en met 3 september vindt het WK TREC plaats in Spanje. Inmiddels is het Nederlandse team onderweg en zijn ze nu in Frankrijk, waar ze al een aantal pauzes hebben gehad. Het Nederlandse team bestaat uit de combinaties Carolien Esselink met Stella, Renske Giesen met Carmen en Ingrid Peters met Merlijn. Naast de deelnemers gaan ook Chef d'Equipe Vera de Boer, coach Wendy Koekoek en groom Marcelino Jacobs mee. De deelnemende combinaties stellen zich in dit bericht aan jullie voor!

Ingrid Peters en Merlijn
Afbeelding

Citaat:
Hallo iedereen, Ik ben Ingrid Peters en ga samen met mijn haflinger ruin Merlijn dit jaar deelnemen aan het WK trec in segovia Spanje. Voor mij en Merlijn is dit de tweede keer dat we mee mogen doen aan een kampioenschap.
Merlijn heb ik zelf gefokt en ook zelf alles geleerd. Merlijn is inmiddels 12 jaar en met hem heb ik al vele wedstrijden gereden in binnen- en buitenland en zijn we 3x nationaal kampioen geworden.
Ik zelf rij al sinds 2006 TREC, nadat ik deels verplicht werd een keer te starten door Lotje Moerdijk. Die had de sport naar Nederland gehaald en vond het echt iets voor mij. Om van het gezeur af te zijn ben ik een keer gestart met de gedachte dat ik er dan vanaf was. Inmiddels vele wedstrijden laten, diverse keren opgetreden als chef d’equipe en internationaal trainer zijnde later, mag ik als ruiter van het Nederlandse team mee naar Spanje om ons land te vertegenwoordigen.

Renske Giesen en Carmen
Afbeelding

Citaat:
Ik ben Renske Giesen, 32 jaar oud. Ik rij op mijn merrie Carmen van nu 17 jaar oud. Ik heb Carmen zelf ingereden toen zij 7 jaar oud was.
Carmen is een Draver x een heleboel andere rassen. Zij is dressuur en springtechnisch niet een groot wonder, maar ze is ongelovelijk sterk zowel mentaal als fysiek. Dat maakt haar ook uitermate geschikt voor de TREC.
in 2007 reed ik mijn eerste TREC wedstrijd met haar. samen zijn we vanaf het instapniveau (T1) opgeklommen tot het hoogste niveau (T4). Vanaf 2010 rijden we ook veel in het buitenland voor Europacup wedstrijden en de EK/WK`s in Oostenrijk (2010), Portugal (2012) en Italie (2014) hebben we allemaal mee mogen maken. We zijn 3x nederlands kampioen geweest en hebben 4 jaar achter elkaar de highpoint troffee van de TREC Club Nederland in ontvangst mogen nemen. Hier ben ik heel erg trots op! En ook dit jaar hebben wij weer laten zien wat we waard zijn en mogen dit op het WK in Spanje gaan bewijzen! We hebben er hard voor gewerkt en zijn er helemaal klaar voor! Op naar een mooi WK!

Carolien Esseling en Stella
Afbeelding

Citaat:
Hoi Ik ben Carolien Esselink en samen met mijn paard Stella neem ik deel aan het WK TREC te Spanje. Dit is onze eerste keer op een WK, 2 jaar geleden in Italië het EK mogen mee rijden. En dat in nog maar 4 jaar bekend en actief in de TREC sport te zijn. Super leuk, gezellig en uitdagend, dat is wat TREC is voor mij. Naast TREC rijd ik dressuur, springen en doen we aan cross. Stella is een 17 jarige KWPN Merrie en heb haar al vanaf haar 5e! Al een jaar ben ik naar het WK aan het toe trainen, zelf en samen met mijn paard. Conditie-, Mentaal-, POR-, MA-, PTV-, Cross-, trainingen gehad, nu zijn we er klaar voor en gaan we ons laten zien. Leuk dat jullie ons volgen!

Alle foto's zijn gemaakt door Eddi Wabnitz.

Gerelateerde berichten
[VN] Volg het wereldkampioenschap TREC op Bokt.nl

daffieduck83

Re: WK TREC: de deelnemers stellen zich voor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 16:54

Veel succes dames, wat leuk dat we jullie wk kunnen volgen.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 17:24

Hier moest ik wel even om lachen _O- "maar ze is ongelovelijk sterk zowel metaal als fysiek. "

Veel succes en leuk dat we jullie kunnen volgen!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 17:32

Succes in Spanje
*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Go Merlijn, maflingerpower *\o/*

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 17:48

_KiMbErLeY_ schreef:
Hier moest ik wel even om lachen _O- "maar ze is ongelovelijk sterk zowel metaal als fysiek. "

Veel succes en leuk dat we jullie kunnen volgen!

Metaal is ook hartstikke sterk :+ Dank voor het opletten, ik heb het aangepast!

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 18:16

Succes dames!

Leuk dat we ook deze tak van sport wat meer kunnen volgen.

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 06:45

Gaaf hoor!
Heel veel succes en plezier!!

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 13:19

Gaaf! heel veel succes :D
ik ga volgende maand zelf kennismaken met Trec ben benieuwd!

Roraima

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 20:27

Heel veel succes allemaal!!
En Carolien, you can do it! :)F *\%/*