Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nissima schreef:GJ9 schreef:En Floris is geen Elegant en Westenwind is geen Contango. De schrijver was niet helemaal wakker denk ik, heeft alleen naar het papier van de moeders gekeken.
Oeps, heb het inderdaad een beetje haastig opgezet. Bedankt voor de oplettendheid, ik ga het gelijk aanpassen!

We blijven gelukkig altijd de fokker van deze topper. NatasjavE schreef:Ik vind het nog heel knap dat je het allemaal zelf gedaan hebt tot op dit punt.
Het kost allemaal verschrikkelijk veel geld zo'n hengst houden en in de spotlight rijden en houden.
En natuurlijk verschrikkelijk veel tijd.
Hoe ironisch is het dat onze rit op de Dag vh Gelders Paard de laatste was en tevens de beste die we op een show gereden hebben. Een goede afsluiter
NatasjavE schreef:Ik vind het nog heel knap dat je het allemaal zelf gedaan hebt tot op dit punt.
Het kost allemaal verschrikkelijk veel geld zo'n hengst houden en in de spotlight rijden en houden.
En natuurlijk verschrikkelijk veel tijd.
Al drukt hij behoorlijk zijn stempel dus ze lijken wel allemaal op hem. Ben op zoek naar een nieuwe topper, maar dat zal een Tuigpaard worden. Ik gooi het roer om.