Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Elaine_ schreef:ze had nooit de ring in moeten gaan met een paard dat gister nog 40.2 graden koorts had....
Leuk joh die topsport, ze hebben echt het beste voor met hun paarden..
Olympische spelen of niet, en het maakt niet uit hoe hoog je rijd/ start weet ik veel wat.
Gezond verstand zegt dat een paard dat gister nog zo ziek was vandaag nooit fit kon zijn om in de ring te verschijnen
_Elaine_ schreef:ze had nooit de ring in moeten gaan met een paard dat gister nog 40.2 graden koorts had....
Olympische spelen of niet, en het maakt niet uit hoe hoog je rijd/ start weet ik veel wat.
Gezond verstand zegt dat een paard dat gister nog zo ziek was vandaag nooit fit kon zijn om in de ring te verschijnen
Azmay schreef:Sonde maar apart dat ze toch opgestapt is.
Dat de tong eruit hing leek me eigenlijk op zichzelf ook al een goede rede om te stoppen, maar daar heb ik verder nog niets over gehoord geloof ik.
danie111 schreef:Hoe gaat het nu verder? We hebben toch een reserve dressuurruiter (Madeleine Witte-Vrees) valt die nu in of gaan ze nu door met de 3 mannen?
Ik vind dat ze nooit had mogen starten met hem hij was duidelijk niet fit, erg jammer..