Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
waar de raadsvergaringen worden gehouden en degelijke. En ik geloof niet dat het gezeur van de burger is geweest, want die houden van deze paardenkeuring. Het is toegankelijk voor iedereen. En ze gaan er massaal naar toe.fargo schreef:Wat grappig Gerjan heeft nog bij mij op school gezeten. Maar de keuring is altijd netjes op aangebracht zand en de paarden zijn tuigpaarden die ook voor de wagen lopen. Die zijn vaak wel wat gewend. Ben benieuwd wat hier van komt. Dit is een jaarlijkse openbare keuring waar veel mensen op af komen.
Nico1949 schreef:De PvdD zal ongetwijfeld soms wel iets voor het dierenwelzijn betekenen. Maar ik kan echt niet begrijpen dat er in Nederland anno 2016 nog steeds dieren geslacht worden zonder, dat deze bedwelmt worden en dat alleen voor een geloof (Joods, Mohammedaans etc). Ik weet niet of er hier bokkers zijn die het persoonlijk gezien hebben hoe een koe aan zijn 4 poten opgetakeld wordt en vervolgens zijn hals slagaders worden doorgesneden, waarna hij/zij nog een aantal minuten in doodsstrijd hangt te spartelen. Maar daar durft de politiek(oa PvdD) zich niet aan te wagen, want dat is niet politiek correct.