Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sammie schreef:Ik vind het sowieso al bizar dat dat gemeten moet worden aan de hand van het gebruik van Hashtags. Nu voel ik mij toch al niet genoodzaakt om op deze manier aan een 'onderzoek' mee te doen, maar om dat nu nog eens te beperken tot de vuilnisbelt dat Twitter heet... echt bizar en kortzichtig.

Blacky94 schreef:Sammie schreef:Ik vind het sowieso al bizar dat dat gemeten moet worden aan de hand van het gebruik van Hashtags. Nu voel ik mij toch al niet genoodzaakt om op deze manier aan een 'onderzoek' mee te doen, maar om dat nu nog eens te beperken tot de vuilnisbelt dat Twitter heet... echt bizar en kortzichtig.
Je hebt ook hashtags op facebook
Blacky94 schreef:Sammie schreef:Ik vind het sowieso al bizar dat dat gemeten moet worden aan de hand van het gebruik van Hashtags. Nu voel ik mij toch al niet genoodzaakt om op deze manier aan een 'onderzoek' mee te doen, maar om dat nu nog eens te beperken tot de vuilnisbelt dat Twitter heet... echt bizar en kortzichtig.

.