Op 9, 10 en 11 september zal in Ermelo het jaarlijkse Horse Event weer plaatsvinden. Voor de Boktlounge hebben wij een leuk en afwisselend programma weten te maken. Dit jaar hebben wij wederom een aantal workshops die gevolgd kunnen worden. Per dag hebben wij een workshop uitgekozen waar een voor inschrijving voor nodig is via e-mail.
Op vrijdag 9 september van 10.45 - 11.45 uur is er een workshop paardenbeen ontleden. In deze workshop ga je samen met Jessica Reurich en Fenna Westerduin bekijken hoe een paardenbeen er daadwerkelijk aan de binnenkant uit ziet. Je gaat zelf met een scalpel aan de slag om dit te zien en ervaren. Aan deze workshop kunnen negen mensen mee doen.
Op zaterdag 10 september van 11.00 - 12.00 uur zal Jeannine de Wilde van Miralooks een workshop geven in het maken van sieraden van Paardenhaar. Tijdens deze workshop maak je je eigen sieraad van chunks met haar van je paard of eventueel kat/hond. Aan deze workshop kunnen zes mensen mee doen.
Op zondag 11 september van 14.00-15.00 zullen Jessica Reurich en Fenna Westerduin wederom een workshop paardenbeen ontleden geven. Ook tijdens deze workshop kunnen er negen mensen meedoen.
Lijkt één van bovenstaande workshops je leuk om aan mee te doen. Geef je dan nu snel op via HE2016@bokt.nl met je naam, leeftijd en telefoonnummer. Een toegangskaart moet je zelf regelen.
Wie het eerst komt wie het eerst maalt. Iedereen krijgt een mail terug of je mee kunt doen aan de workshop of dat de workshop vol zit.
Ik ga straks of morgemochtend de mail beantwoorden. Gisteren was ik vrij en ben vroeg naar bed gegaan en vandaag weer een lange werkdag gehad. Zag ook dat ik 2 mailtjes in mijn ongewenste mail had zitten.
Gewoon nog een keer e-mailen, heb ik ook gedaan en toen kreeg ik wel een snelle reactie. Zij beweerde dat er al eerder een e-mail was gestuurd, deze had ik nooit ontvangen. Wellicht is er destijds iets mis gegaan
AvWShots
Geplaatst: 01-09-16 23:53
Hoe kun je je inschijven voor het leer bewerken en paardenmassage?