Paard breekt rug in trailer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

Paard breekt rug in trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-16 19:27

bokt.nl / Facebook

Afgelopen zaterdag heeft een paard zijn rug gebroken tijdens het vervoer in een trailer. Het ongeluk gebeurde nabij de haven van Elburg. Volgens omstanders ging het paard tekeer in de trailer. Men vermoedt dat het paard probeerde om te draaien en hierbij zijn rug heeft gebroken. Hulpverleners hebben het paard nog uit de trailer gesleept voor hulp, maar konden helaas niets meer doen. Omwonenden hebben het paard met een heftruck naast de weg gelegd zodat het verkeer vrije doorgang had.

trysteffy

Re: Paard breekt rug in trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 19:42

Wauw dan vraag ik me echt hoe krab was die trailer hoe kan je überhaupt als ie om wilt draaien zijn rug laat breken ik zie mijn paard vaak heel raar staan dat ie zo kan omdraaien. Apart..

Ieder geval sterkte voor de eigenaar

Solica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 19:43

Sneu voor de eigenaren en voor het paard. Maar stond het dier wel goed vast? Als je je paard goed vast heb gezet moet zo iets eigenlijk niet kunnen gebeuren..

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 22:43

"moet zoiets niet kunnen gebeuren", hulpvaardiger woorden zijn zelden geproken na een dodelijk ongeluk.
Het is een vriend van mij ook overkomen, tragische samenloop van omstandigheden;paard raakte onder dwarsbalk in trailer, brak zijn rug bij omhoogkomen. Had óók niet moeten kunnen gebeuren...

Majolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 23:02

.... triest

ongelukje zit in een klein hoekje, het blijven dieren met af en toe domme ideeën.