Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sneeuwpop schreef:Ongeacht dat ik vind dat de ruiters het moeten opruimen..... Vind ik het ook dubieus dat het bejaardencomplex zo dicht bij de manege staat en ook een soort van logische looproute voor ruiters is....
Als nu ook nog iemand naar buiten was gekomen dan was diegene vol tegen de paarden geland.
elenaMM77 schreef:lusitana, mensen komen vaak in het verweer over dat men het vies vindt.. niet vanuit de optiek dat het een sneller weg is dan het ander.. vind zelf ook geen fijn beide aangenaam om aan te treffen op een stoep of fiestpad.. dat dat een paardenvijg zo weg is, heb je natuurlijk geen boodschap aan als je er doorheen gaat haha
hagelslag schreef:Mijn zusje en ik zijn een tijd terug terwijl we met de paarden aan het wandelen waren nog achterna gezeten door een man op de fiets.
Mijn pony had in de woonwijk op straat gepoept.
Maarja heb geen schep bij me. Aan de kant schuiven was niet nodig omdat het opzich aan de kant was.
liedje89 schreef:sneeuwpop schreef:Ongeacht dat ik vind dat de ruiters het moeten opruimen..... Vind ik het ook dubieus dat het bejaardencomplex zo dicht bij de manege staat en ook een soort van logische looproute voor ruiters is....
Bij ons staat ook zo'n complex in het bos komen best wel eens ruiters langs denk ik zo, wat is daar nu dubieus aan?
Ik snap trouwens niet waarom mensen altijd over mestzakken beginnen. Ik zie onder het zadel werkelijk nooit iemand met een mestzak rijden, dat komt omdat het helemaal geen handig systeem is. Wij hebben mestzakken voor de wagen en dat zijn al ondingen en dan hangt het 10x minder aan en tegen je paard te flappen.
Als het bijna altijd mensen van dezelfde manege zijn die daar (tijdens de lessen?) langsrijden dan is het toch veel logischer dat die aan het eind van de dag gewoon even met een schep langskomen oid?
hagelslag schreef:@Xyzutu2
Je berichtje komt niet echt vriendelijk over.
Je hebt recht op je mening maar je kunt het misschien anders zeggen.
Misschien heb ik niet duidelijk vermeld dat het al aan de zijkant lag, oftewel in de goot.
Naderhand ga ik of op de fiets of met de auto erlangs en haal het compleet weg.
Ik heb uberhaupt geen probleem om paardenpoep aan de kant te schuiven met mijn schoenen.
Maar om het nu in mijn handen tijdens het wandelen mee naar huis te nemen gaat we echt wat te ver