Beatriz Ferrer-Salat in Spaans Olympisch dressuurteam

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

Beatriz Ferrer-Salat in Spaans Olympisch dressuurteam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-16 15:50

bokt.nl / eurodressage.com

Luis Lucio, technisch directeur Dressuur, en Rafael Soto, bondscoach van het Spaanse team, hebben het dressuurteam bekend gemaakt voor de Olympische Spelen 2016. De laatste observaties werden gedaan tijdens het CDIO in Aken, waar José Daniel Martin Dockx en zijn paard Grandioso zich moesten bewijzen na een blessure afgelopen lente.

Vier andere kandidaten moesten vechten voor het laatste plekje in het team: Claudio Castilla Ruiz, Morgan Barbançon Mestre, Borja Carrascosa Martinez en José Manuel Lucena Estrada. Inmiddels is het besloten en het team voor Spanje is bekendgemaakt.

Beatriz Ferrer-Salat met Delgado, Severo Jurado Lopez met Lorenzo, José Daniel Martin Dockx met Grandioso en Claudio Castilla Ruiz met Alcaide zijn opgenomen in het team. De reserve is Borja Carrascosa Martinez met Wonder.

denbine

Re: Beatriz Ferrer-Salat in Spaans Olympisch dressuurteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 19:49

En terecht !!!!

Queen123

Re: Beatriz Ferrer-Salat in Spaans Olympisch dressuurteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 19:52

Ik las ook dat Juan Matute met Don Diego heeft geweigerd voor de OS en zich op U25 gaat concentreren. Heb hem in Akem voor het eerst zien rijden en was erg onder de indruk! Mooie combinatie en zeker een talentvolle ruiter. :))

Maar goed team! Beatriz hartstikke terecht ingenomen in het team. Spanje wordt ook steeds sterker op dressuurgebied vind ik. :)

galgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 07:58

Queen123 schreef:
Ik las ook dat Juan Matute met Don Diego heeft geweigerd voor de OS en zich op U25 gaat concentreren. Heb hem in Akem voor het eerst zien rijden en was erg onder de indruk! Mooie combinatie en zeker een talentvolle ruiter. :))

Maar goed team! Beatriz hartstikke terecht ingenomen in het team. Spanje wordt ook steeds sterker op dressuurgebied vind ik. :)

Zeer terecht dat ze er bij zit.........en inderdaad Spanje wordt steeds beter, er wordt fijn gereden zonder het geruk en gepluk van de hedendaagse dressuur.