oji schreef:Hmmm...of ik dat nou weer helemaal eerlijk vind als hij daarmee gekwalificeerd wordt voor Rio. Eigenlijk niet. Laat ik voorop stellen dat ik de proef niet gezien heb, dus daar heb ik geen oordeel over. Maar er zijn 2 wedstrijden aangewezen als observatie, waarbij allebei de wedstrijden uit een GP en een Kur bestaan. De eerste wedstrijd heeft ie helemaal laten schieten en nu rijdt ie van de tweede maar 1 van de 2 onderdelen. Kan je op 1 ritje vaststellen of er vormbehoud is (kan net een topper of slechte dag zijn). Is er sprake van vormbehoud als je geen 2 ritjes kan doen in 3 dagen? Is het eerlijk naar die andere die wel in 4 proeven hun kunnen moeten tonen om zich te kunnen kwalificeren? En als je het nu al te risicovol vind om hem in de kur te laten starten, wat verwacht je dan in 2 weken te winnen aan vorm als je dan 3 onderdelen moet rijden, je een vliegreis moet ondernemen en in een totaal ander klimaat terecht komt, lijkt me dat je dan toch NU toch zeker wel al op het niveau moet zitten dat je 2 proeven kunt rijden in 3 dagen in eigen klimaat en zonder lange reis.
Het komt mij een beetje als een 1-2-tje met de bondscoach over......maar misschien vergis ik me.
Hier ben ik het wel mee eens ja. Maar aan de andere kant, als bondscoach zou je toch denken dat hij het beste uit de OS wil halen? Waarom dan Edward Gal een hand boven het hoofd houden?