Volledige deelnemerslijst CHIO Aken bekend

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

Volledige deelnemerslijst CHIO Aken bekend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-16 09:49

Equnews.be

Vanaf morgen wordt er opnieuw binnen verschillende disciplines gestreden om de eer en de medailles tijdens CHIO Aken. De Belgische teams werden vorige week al bekend gemaakt. Intussen staat de volledige deelnemerslijst online.

Voor verschillende landen is dit nog een laatste test met het oog op de Olympische Spelen in Rio.

Klik hier voor de deelnemerslijst.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 10:57

Ik voelde de bui al hangen, gezien het feit dat het NK dressuur hetzelfde weekend wordt gehouden als Aken, en de Britten hun laatste test dit weekend al hadden.

Gelukkig is voor de Duitse dressuurruiters Aken wel de laatste test voor Rio, en bij de springruiters geldt dat voor zowel Nederland als Duitsland. Dus toch nog een hele mooie lijst met deelnemers. Zin in!

madelaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 11:03

Wat een Duitsers :list:

Zin in!

Getup

Re: Volledige deelnemerslijst CHIO Aken bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 21:36

Is toch superjammer, dat de nl dressuurruiters niet in Aken mee kunnen rijden....?

Maritelisab

Re: Volledige deelnemerslijst CHIO Aken bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 07:53

Geen Jeroen met Zenith? Dacht dat hij in Aken zou starten of kijk ik echt scheef?

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 09:45

Borahlover schreef:
Geen Jeroen met Zenith? Dacht dat hij in Aken zou starten of kijk ik echt scheef?

Klopt.

Ik kan me voorstellen dat het te snel op Falsterbo is (twee weekenden aaneen zou wel veel zijn), maar zou de bondscoach dan genoeg van Zenith hebben gezien om te beslissen of hij meekan naar de Olympische Spelen? Want dat wordt dit weekend ook al bekend gemaakt.

Blijft raar...