Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VanHuisUit schreef:Ja waarom dat zo lang duurt snap ik ook niet. En wat als dat niet blijkt te kunnen? Maar goed blijft dat dit hele 'gedoe' stuk makkelijker was geweest als ze al eerder actie hadden ondernomen (van De Dijkgraaf uit dus), ze wisten dit toen ze er ondertussen dus 6 jaar geleden aan begonnen...
lovehaffie schreef:Ik leef absoluut niet in een sprookje Babootje. Maar zeggen dat ze niks doen dat is een sprookje. Ik ben nu nog klant bij Ed en Anne, mijn paard staat daar dus denk/hoop dat ik wel wat weet omtrent hoe en wat. En word een beetje moe van mensen die van alles roepen en de helft maar volgen, eigen conclusies trekken en zo 2 hardwerkende mensen onderuit trappen die er al jaren alles aan doen om het voor iedereen naar zijn/haar zin te maken.
Ik ga expres niet te diep op de materie in, dit is niet aan mij als klant maar word er dus wel erg moe van van mensen die dingen roepen zonder dit te onderbouwen en halve dingen lezen. Zoals eerder te lezen was was er wel degelijk sprake van een mogelijke verlenging dus nee, dit wisten ze niet vanaf moment één. Ja dat de mogelijk was dat het niet door kon gaan na die tijd indien er gebouwd zou worden maar als je de ontwikkelingen van de Zoom bekijkt...
Ook vind ik het erg knap als mensen roepen dat ze al die jaren niks hebben gedaan, hebben jullie dit van Anne en Edwin gehoord? We doen lekker niks en we zien wel? Want dit is zo leuk, die onzekerheid?! Die mensen werken dag en nacht voor alles, beetje respect lijkt me dus wel op zijn plaats. Ook zijzelf hebben dat naar iedereen toe gehad en nog steeds.
lovehaffie schreef:Ik ga expres niet te diep op de materie in, dit is niet aan mij als klant maar word er dus wel erg moe van van mensen die dingen roepen zonder dit te onderbouwen en halve dingen lezen. Zoals eerder te lezen was was er wel degelijk sprake van een mogelijke verlenging dus nee, dit wisten ze niet vanaf moment één. Ja dat de mogelijk was dat het niet door kon gaan na die tijd indien er gebouwd zou worden maar als je de ontwikkelingen van de Zoom bekijkt...
Babootje schreef:lovehaffie schreef:Ik ga expres niet te diep op de materie in, dit is niet aan mij als klant maar word er dus wel erg moe van van mensen die dingen roepen zonder dit te onderbouwen en halve dingen lezen. Zoals eerder te lezen was was er wel degelijk sprake van een mogelijke verlenging dus nee, dit wisten ze niet vanaf moment één. Ja dat de mogelijk was dat het niet door kon gaan na die tijd indien er gebouwd zou worden maar als je de ontwikkelingen van de Zoom bekijkt...
Lovehaffie, heb je zelf wel eens bij een gemeenteraadsvergadering gezeten? Nee zeker.
Kom nou, Ed en Anne wisten precies waar ze aan begonnen. Het perceel heeft een woonbestemming. "Rode grond" zoals ontwikkelaars dat noemen. Die grond stond (en staat) bij de gemeente voor heel veel geld op de balans. En die willen die graag te gelde maken nu de woningmarkt is aangetrokken. Hoe dom is het te denken dat de gemeente de bestemming zou wijzigen voor die paar huurpenningen die Ed voor de opstallen betaalt?
Daarbij - en ik kan dat weten - heeft Ed zich niet echt als goed huurder gedragen. Anne is altijd nodig om de kreukels die hij veroorzaakt glad te strijken. In de paar jaar dat ik er heb gestaan is er 3 x politie op het erf geweest wegels geweld, waarvan er 2 hebben geleid tot een zaak en waarvan voor zover ik weet in ieder geval in 1 geval heeft geleid tot een veroordeling (van Ed). Het laatste incident betrof een misdrijf tegen een paar kinderen, die hem letterlijk niets hadden gedaan. Hun aanwezigheid was blijkbaar al genoeg voor hem om door t lint te gaan. Kan me voorstellen hoe hij tegen zijn buren is.
Paardensportcentrum de Dijkgraaf een gezond bedrijf? Ammehoela. Als het bedrijf een huurbedrag conform marktwaarde zou moeten betalen, zou het niet bestaan. Daarom gaan ze het ook heel erg moeilijk krijgen om iets anders te vinden.
Onderstaand artikel is meer een weergave zoals ik Ed ken. Ze doen er alles aan om vertrek te traineren inclusief het aanvragen van vergunningen (zolang procedures lopen kunnen ze niet worden uitgezet).
Dommer dan dom om het hierop te laten aankomen. Ze hebben jarenlang de tijd gehad om een plan B voor te bereiden en hun relatie/goodwill met de gemeente op te bouwen.
http://www.lpfwestland.nl/laatste-nieuw ... f-monster/