Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shirley schreef:Arme dieren...
Nee, nu zijn ze zeker een stuk beter af
Zoolgangster schreef:Shirley schreef:Arme dieren...
Nee, nu zijn ze zeker een stuk beter af
En daarbij hebben de o zo principiële daders zichzelf niet aangegeven, wat een "helden".
Dat er mensen ook kunnen omkomen doordat ze tegen zo'n groepje pony's aanrijden daar denken ze blijkbaar niet aan.
Typisch "activisten": dieren- èn mensenlevens mogen kapot voor hun principes.
Hobbyhorse schreef:Ze denken dat dierenactivisten er achter zouden kunnen zitten, zie filmpje:
http://www.telegraaf.nl/tv/nieuws/binne ... _s___.html
8nnemiek schreef:Lekker makkelijk om dierenactivisten de schuld te geven. Ik kan me echt niet voorstellen dat een dierenliefhebber paarden de weg op jaagt. Komt het circus natuurlijk goed uit als dat zo zou zijn, ze lopen er inkomsten door mis en het zou ze goed uitkomen als dat actievoeren verboden zou worden. Maar ik denk toch echt dat dit 'kwajongens' zijn geweest.. Hangjeugd die zoiets stoer vindt en niet nadenkt over de mogelijke gevolgen. Is zeker niet de eerste keer. Vorig jaar nog een soortgelijk bericht waar ook in eerste instantie de schuld in de schoenen van activisten werd geschoven en het later jeugd bleek te zijn.
Ik snap dan ook niet dat de dieren niet beter beveiligd worden..
Ik hoop dat de daders gevonden worden, en een flinke straf krijgen.. Op z'n minst de waarde van de dieren vergoeden en laat ze maar lekker een tijd poepscheppen als taakstraf als het jeugd is..
Hoe dan ook is het natuurlijk vreselijk dat het gebeurt is en de arme dieren het niet overleefd hebben