Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
iirrssjjee schreef:Misschien hadden ze het al op heel veel manieren geprobeerd, maar mislukte die allemaal? En was dit een soort van "laatste" redmiddel?
iirrssjjee schreef:Ik zou als eigenaar liever hebben dat mijn paard door een agente bereden word, dan dat deze aangereden word. Maar goed dat is mijn mening en denk er blijkbaar anders over dan de rest.
xTweetyx schreef:geweldig die reacties weer, typisch bokt met de zoveel mensen die graag hun mening willen geven.
goed dat die paarden gered zijn, maakt toch niet uit op welke manier
Jennyj01 schreef:Omdat de eigenaresse het goed vind maakt het nog steeds niet een verantwoorde doordachte actie. Als mijn motor word gevonden gaat ze er ook niet zonder helm op rijden..
Jennyj01 schreef:Omdat de eigenaresse het goed vind maakt het nog steeds niet een verantwoorde doordachte actie. Als mijn motor word gevonden gaat ze er ook niet zonder helm op rijden. Zou fijn zijn wanneer mensen met een andere normen en waarden ten opzichte van het houden en omgaan met paarden, eens niet gelijk voor zeikerd worden uitgemaakt.
Als deze dame een Harry horse polo had aangehad waren we nu 50 pagina's verder met mensen die dit dom vinden.
naomi_rabe schreef:Ik vind het knap gedaan, maar voor het zelfde geld had dat paard nog nooit een mens gedragen en lag ze eraf.
Of hij mocht niet bereden worden door medische redenen. Maar zonder zadel en hoofdstel rijden vind ik wel knap om eerlijk te zijn. Jammer dat ze dan niet gewoon een cap meenam. Want rijkleding heeft ze dan weer wel aan.