Paarden zorgen voor chaos op A28

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

Paarden zorgen voor chaos op A28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-16 09:49

Bokt.nl / www.112vallei.nl

Zondagavond werden de hulpdiensten gealarmeerd voor een ongeval op de A28 in de richting Amersfoort. Ter hoogte van de afrit Zeewolde/Nijkerk was een aanrijding gebeurd, hierbij was een voertuig betrokken die een paardentrailer met twee paarden vervoerde.

De dieren wisten uit de trailer te ontsnappen en liepen in de groenstrook aan de A28. Omdat het zondagavond erg druk was op de A28 is er een lange file ontstaan. De hulpdiensten zijn ter plaatse gekomen, de eigenaren van de paarden hadden deze intussen alweer in de trailer gezet.

Over de oorzaak van het ongeval en wat er precies is gebeurd is nog niets bekend.

Klik hier voor foto's.

Rocamor

Re: Paarden zorgen voor chaos op A28

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 09:52

Holy smoke, je zou daar staan met je paarden. Ik zou zeven kleuren poep in mijn broek hebben....

Martina67

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 12:50

Nou! Ik ook Rocamor!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 12:57

Ik vond het zondag ook al zo apart druk op de A28 richting Amersfoort vanaf Zwolle! Is normaal nooit zo op zondag! Maar dit ongeval was de andere kant op geloof ik?

Ik kan me voorstellen dat dit je ergste nachtmerries is! :brr:

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 17:41

Afrit Zeewolde/Nijkerk? Daar woon ik :\ Heb er niks van meegekregen, maar jeetje wat zal dat schrikken zijn zeg.. Gelukkig is het goed afgelopen!

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 18:05

Ik reed op de andere rijbaan, richting Zwolle en zag de paarden in de berm staan :oo mijn hart sloeg er van over!
Gelukkig alles goed afgelopen %)

gemske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 19:23

Ah, dus dat was er aan de hand. Ik kwam daar iets later voorbij toen er wel nog file stond, maar heb geen paardentrailer of paarden gezien.
Wel een dierenambulance waarvan de medewerker naar iets op zoek leek in de middenberm.

Fijn om te lezen dat het goed is afgelopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 21:48

gemske schreef:
Ah, dus dat was er aan de hand. Ik kwam daar iets later voorbij toen er wel nog file stond, maar heb geen paardentrailer of paarden gezien.
Wel een dierenambulance waarvan de medewerker naar iets op zoek leek in de middenberm.

Fijn om te lezen dat het goed is afgelopen.

Dan waren wij daar op dezelfde tijd. Vroeg me al af wat die dieren ambulance daar deed.

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 08:40

Hoe kunnen paarden uit een trailer ontsnappen? En ze worden er later weer ingezet, dus hij was niet stuk oid. Heel vreemd