Een bruiloft op het stadhuis van Den Helder werd vanmiddag ruw verstoord toen een paard dat de koets met het bruidspaar trok, op hol sloeg. Dat meldt het Noordhollandsdagblad zojuist.
Volgens een ooggetuige ter plaatse was het huwelijkspaar net uit de koets gestapt om het stadhuis te betreden toen één van de twee paarden in het span op hol sloeg. De koetsier raakte gewond en werd naar het ziekenhuis afgevoerd.
Het paard rende de Bijlweg over en kwam daar in aanvaring met een boom. Het dier raakte hierdoor zo zwaar gewond dat een aangesnelde dierenarts het moest laten inslapen.
Gatverdamme dat is vreselijk!!! Zo'n ongeluk is altijd afschuwelijk, maar ook nog op je bruiloft. BAh, bah! Heel veel sterkte voor het bruidspaar, de koetsier en de rest die hierbij betrokken is geraakt.
ReadTheRulez
Geplaatst: 16-06-16 21:00
Oh jezus dat is gewoon verschrikkelijk!
Nouvel
Geplaatst: 16-06-16 21:01
Dat is echt verschrikkelijk naar zeg, en dan ook nog haar eigen paard, wat een vreselijke dag moet dat zijn geweest...
Wat een naar bericht zeker voor de bruid. Hoop op een spoedig herstel van de koetsier
Anoniem
Geplaatst: 16-06-16 21:20
Jeetje, één van de mooiste dagen in je leven wordt één van de vreselijkste dagen... Heel veel sterkte gewenst aan het bruidspaar en de gewonde koetsier!
Op fb zag ik dat ik de koetsier ken, een ervaren man. Dierenarts is een hele fijne dierenarts, al hoop je haar natuurlijk nooit voor zo iets nodig te hebben.
Wat een verschrikkelijk ongeluk voor alle betrokkenen.
Echt verschrikkelijk, heel veel sterkte aan de familie.
Ik ken het paard ook van mijn vorige stage, en kan echt zeggen dat het een ontzettend lief en braaf paard... Wat ontzettend verschrikkelijk, ik hoop ook dat de koetsier niet al te erg gewond is en er snel weer boven op komt.
Blackberry28
Geplaatst: 16-06-16 22:28
Echt vreselijk zeg, dat het ook nog het paard van de bruid is...pfft, moet je daarna nog "vrolijk" ja gaan zeggen... Heel veel sterkte voor de betrokkenen en hopelijk loopt het voor de koetsier nog goed af.
RoosDeG
Geplaatst: 16-06-16 22:29
Toevallig weet ik wie het is. Koetsier heeft zijn bekken gebroken, hoorde ik net.