Vanaf komende maandag gaan we op Voorpagina Nieuws blogs plaatsen van geenpaardhaar.nl. Jeroen schrijft paardgerelateerde blogs en wil voor Bokt elke twee weken een blog schrijven. Uiteraard zal hij zich in zijn eerste blog voorstellen. Op dit moment is Voorpagina Nieuws daarvoor als plek gekozen. Dit is op dit moment een verzamelplaats voor nieuws maar ook andere zaken kunnen hier aan de orde komen. Bokt is tenslotte een community en niet alleen een nieuwssite. In de toekomst, wanneer we met een nieuwe nieuwspagina aan de slag gaan, komt er wellicht een apart deel voor blogs.
We hopen dat jullie de blogs leuk zullen vinden. We weten dat er op Bokt meer blogschrijvers aanwezig zijn. Denk je dat jouw blogs leuk genoeg zijn en wil je jouw blogs op Bokt terugzien, stuur dan een mailtje naar redactie@bokt.nl! Wie weet plaatsen we jouw blogs dan ook wel op de voorpagina!
Is dat nou de vriend van een van de mods? Of is dat weer een andere?
Jannepauli
Geplaatst: 16-06-16 17:30
Eindelijk een leuke man op bokt. Bart natuurlijk van deze generalisatie uitgezonderd.
Fenrir
Geplaatst: 16-06-16 17:47
amkeVH schreef:
Ik heb alleen nog maar zn laatste post over douwe gelezen en ik ben t al helemaal met m eens leuke manier van schrijven ook
Ik vond het een beetje suf eigenlijk, ik ben niet eens fan van Douwe Bob maar die jongen zit niet "opeens" in het paardenwereldje.. de blogschrijver kennelijk wel, ik vraag me af wat die dan op de voorpagina moet? Maar goed, ik vind mensen afzeiken sowieso nooit zo heel interessant om over te lezen dus ik sla 'm maar over denk ik. Zou leuk zijn als er wat meer informatieve blogs in beeld zouden komen!
Ladybird
Moderator Algemeen
Geplaatst: 16-06-16 17:52
Ik heb net zn site gelezen, maar ik hou van zijn humor
Fortitude
Geplaatst: 16-06-16 18:01
Oooh ja, sinds dat voorstel-topic hier op Bokt ben ik vast lezer van die blog. Heerlijk om te lezen!
xMyrth
Geplaatst: 16-06-16 18:50
Ahhhh meeeeennn. Ik heb vanavond een deadline en dan kom ik net nu dit tegen. Even zijn welkomstpost gelezen natuurlijk & gekeken op de website...
Kon dit niet wachten tot morgen?
Titel:Ik stelde mij voor op Bokt en kreeg ineens bezoekers Ik kon het me meteen voorstellen
RianneH
Geplaatst: 16-06-16 19:32
Iris82 schreef:
Is dat nou de vriend van een van de mods? Of is dat weer een andere?
Klopt, deze hoort bij mij
Dat heeft overigens geen invloed gehad op het besluit, dat is uiteraard buiten mij om gegaan
Is het andere topic nu dicht omdat er teveel negatieve reacties kwamen op een idee van de mods?
Mariett
Blogger
Geplaatst: 21-06-16 15:16
antje_vip schreef:
Is het andere topic nu dicht omdat er teveel negatieve reacties kwamen op een idee van de mods?
Ik denk vooral door de discussie, die een beetje té verhit werd en waar er ook scheldwoorden aan te pas kwamen. Die we dus vooral niet ook in dit topic willen hebben
Daihyo
Geplaatst: 21-06-16 15:17
Ik gok dat het topic dicht is omdat er door een aantal offtopic met modder werd gesmeten naar elkaar.