Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RM94 schreef:Ik denk niet dat Adelinde ons gaat redden in Rio. Madeleine mag dan met Cennin nog niet zo lang op dit niveau presteren ze is wel een erg ervaren ruiter en goed met stress maar gelukkig hoef ik de beslissingen niet te nemen ik ben nog niet bijna goed genoeg voor die taak
R12312 schreef:RM94 schreef:Ik denk niet dat Adelinde ons gaat redden in Rio. Madeleine mag dan met Cennin nog niet zo lang op dit niveau presteren ze is wel een erg ervaren ruiter en goed met stress maar gelukkig hoef ik de beslissingen niet te nemen ik ben nog niet bijna goed genoeg voor die taak
Madeleine heeft geen 5* gereden, alleen maar nationaal, dat is een wereld van verschil. Het komt voor haar echt veel te vroeg, laat haar eerst maar internationaal gaan starten.
Redden is meer als in.........misschien nog brons. Er is geen andere ruiter die zo standvastig kan presteren als Adelinde.
Uweiss schreef:In RIO bestaat team uit 3, de 4e man telt niet mee voor medaille. Die krijgt een individuele plek. Tijdens de OS is er geen wegstreepresultaat. Sws tellen de beste 3 resultaten en dat was vorig jaar ook genoeg voor goud...
cjb schreef:Volgens mij moest er 4 jaar geleden ook een oude combinatie redding brengen.
Toen ging dezelfde discussie of ze dat wel zou moeten doen/willen.
Laat Gal maar bewijzen dat hij weer controle heeft over undercover.
En laat de rest maar bewijzen dat ze beter zijn dan deze 4.
De gedachtegang van Johan kan ik wel volgen. Als Undercover het niet doet heb je zekerheid met Parzival. En als Undercover het wel doet kan hij kiezen wie hij als nr 4 meeneemt.