Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ruitje schreef:Ja want de dierenbescherming maakt zo'n lekker onafhankelijk en realistisch rapport
Je mag goed uitkijken met dit soort grappen want ik zie niet in waarin een wedstrijd, crossles of clinical anders is voor een paard en het risico voor verspreiding van ziekten.

Sammyoo schreef:Top dat Marianne Thieme het welzijn van paarden onder de aandacht van de Haagse politiek brengt!
) AbbyBlues schreef:Ze hebben de vogelsport al om zeep geholpen met hun nieuwe huisdierenbesluit waardoor er bijna geen tentoonstelling meer te organiseren is zonder hocuspokus. Laat ze hier ook maar aan beginnen dan.
Cer schreef:Ik weet niet helemaal zeker of je daar nou heel blij van moet worden... de partij-van-de-dieren-fanaten kunnen wel eens veel meer gaan doen dan het afschaffen van een paardenmarkt.. Want waar houdt t dan op?
Er kunnen vast dingen verbeteren maar of zo'n partij en zo'n mevrouw daar iets substantieels aan bijdragen vraag ik me af... (maar gelukkig zit ik niet in de politiek)

Sammyoo schreef:Top dat Marianne Thieme het welzijn van paarden onder de aandacht van de Haagse politiek brengt!