Badminton: Michael Jung scoort goed (video)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

Badminton: Michael Jung scoort goed (video)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-16 17:48

www.badminton-horse.co.uk

Op de tweede dag van de Badminton Horse Trails gaat Michael Jung voorlopig aan leiding met zijn topper Sam. Met een score van 77,05% staat hij deze donderdag bovenaan. “Sam was echt goed,” aldus Jung over 16-jarige ruin die hem al een Olympische- wereld- en europes titel heeft bezorgd en ook de overwinning in Burghleay vorig jaar. "Gisteren had ik het gevoel dat Sam erg zenuwachtig was en dat ik niet genoeg getraind had met hem, maar aan het eind was hij echt ontspannen, ik wil alle mensen die voor hem gezorgd hebben terwijl ik op vakantie was in Kentucky dan ook heel hartelijk bedanken."

De Nederlandse Alize Naber-Lozemann haalde met Harry Belafonte in de dressuur een score van 66,55 % vandaag.
Morgen om 14:48 uur gaat Andrew Heffernan voor Nederland aan de start in de dressuur.

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 17:57

Ja - eerste weekend van mei: Badminton.

Weet iemand hoe je de cross kunt zien? (Bbc coverage was vroegah prachtig, met oa Lucinda Prior -Palmer, maar is afgeschaft.)

Sannnn

Re: Badminton: Michael Jung scoort goed tijdens dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 20:25

Er is een live stream op de website, maar weet niet of die op de cross dag er ook is.
Via FEI tv kan het sowieso.

Selima

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 00:01

Janneke2 schreef:
Ja - eerste weekend van mei: Badminton.

Weet iemand hoe je de cross kunt zien? (Bbc coverage was vroegah prachtig, met oa Lucinda Prior -Palmer, maar is afgeschaft.)

BBC zendt nog wel uit: op zondag het springen live en op zaterdag de cross 'onder de red button'. Ik weet echter niet of de red button ook in Nederland werkt.

Zie hieronder voor de tijden en nieuws over uitzendingen tot 2020:
BBC coverage

How to follow:
Watch on Red Button, Connected TV and online, Saturday - 11:20-17:10 BST: Watch on BBC Two and online and listen on BBC radio 5 live sports extra, Sunday - 14:00-16:00

BBC Sport has agreed a new deal to extend its coverage of the Badminton Horse Trials up until 2020.

The four-year deal gives the BBC live network coverage of the Sunday events, including the live show-jumping finale.

It will also have Red Button output of the Saturday's Cross Country events .

Barbara Slater, Director of BBC Sport, said: "With Rio 2016 just around the corner, there's no better time to reinforce our commitment to one of the most treasured Olympics sports."

http://www.bbc.co.uk/sport/equestrian/36211995

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 06:53

Dank je wel! !

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 08:46

Op vakantie in Kentucky?! Hij heeft daar tijdens de Rolex de competitie vermorzeld. Ze noemen hem al The Terminator.