Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
FrNo schreef:Vlak bij mij in de buurt, maar helaas zitten ze volgens mij in een stuk waar geen mensen mogen komen. Misschien in de toekomst wel.
A3a1 schreef:Wat kan begreep is dat het inmiddels wel toegankelijk is. Maar aangezien ik nooit daar kom met de hond geen preciese lokatie, je kunt het eens vragen bij bezoekerscentrum Slabroek.
Ragdollcat schreef:FrNo schreef:Vlak bij mij in de buurt, maar helaas zitten ze volgens mij in een stuk waar geen mensen mogen komen. Misschien in de toekomst wel.
Hoezo helaas? Juist goed dat er geen mensen bij mogen zou ik zeggen!!!
Zoveel domme mensen die ze toch gaan aaien en voeren en met als gevolg paarden die weg moeten (slacht) omdat ze de mensen aanvallen/ bijten/ lastigvallen etc.
Daar kan je gewoon te paard het gebied in waar de pony's (en Schotse Hooglanders en Taurossen) staan en dat gaat prima. Enkel in de lente/zomer, wanneer de hengsten wat actiever worden, rijd ik een blokje om met mijn merrie als ik er eentje in de verte zie staan. Verder eigenlijk nooit problemen, ze gaan gewoon aan de kant als je eraan komt en de veulens zijn super snoezig nu
, de Wisenten wel.