Opnieuw geen Concours Hippique in Hoofddorp

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

Opnieuw geen Concours Hippique in Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-16 16:52

bokt.nl / www.rtvnh.nl
Ingestuurd door Eirikur

Paardenliefhebbers moeten het dit jaar weer stellen zonder het sportevenement Concours Hippique in Hoofddorp. Dat heeft voorzitter Janneke Petrie van de Stichting Vooruit deze week bevestigd.

Volgens HC Nieuws is het bestuur van de Stichting Vooruit, die het evenement zou organiseren, er opnieuw niet in geslaagd voldoende sponsors binnen te harken. En dat terwijl burgemeester Theo Weterings had toegezegd dat hij er als erevoorzitter van de stichting alles aan zou doen om het dit jaar wel te laten doorgaan.

Vorig jaar ging het Concours Hippique ook niet door. Om opnieuw teleurstelling onder fans te voorkomen had een groep Haarlemmermeerders voorgesteld om een kleinschaliger concours te organiseren, maar de Stichting Vooruit hield vast aan het internationaal Concours. Burgemeester Weterings vindt het jammer dat het paardenspektakel niet doorgaat en wijt dit aan onvoldoende tijd én budget. Hij hoopt dat het Concours volgend jaar wel door kan gaan.

Marcato

Re: Opnieuw geen Concours Hippique in Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 16:58

Wederom heel erg jammer! Dit was vroeger altijd een prettig en zeer toegankelijk concours.

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 17:26

Jup, maar tegenwoordig is de tijd anders en er word denk ik een beetje onderschat hoeveel werk het is om sponsoren binnen te halen, sinds er bepaalde mensen uit het bestuur zijn lukt het dus niet meer om de boel aan de gang te houden, dat is duidelijk.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 17:41

Jammer, maar wel begrijpelijk!

Andere tijden he en dan zijn ze niet zo makkelijk meer over te halen te sponsoren.

Rinkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 06:32

Jammer, ik woon er vlak bij en ik heb er jaren met plezier rondgelopen..
Maar wel begrijpelijk :j

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 07:00

Jammer maar echt missen zal ik het niet. Vond het laatste tijd erg saai en de show was elk jaar het zelfde.

Maar om er een rondje te lopen was het wel leuk voor even.