Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

bigone schreef:Haar eerste reactie is absoluut te begrijpen, als je paard struikelt is je eerste ingeving teugels kort en aansporen om te voorkomen dat je alle twee valt. Echter, dat ze dat roppen en schoppen vervolgens nog een aantal keren herhaalt had haar zeker een officiele boete en/of waarschuwing op moeten leveren. Mooi gedoe, ik schop een hond bwv spreken en zeg dat ik zo veel spijt heb want het is wel mijn maatje, bullshit.
Wat er tussen de vrachtwagens gebeurt en op de thuisbasis, volgens mij willen we dat niet weten want dan vallen er heel veel van een gigantisch voetstuk maar het zou mooi zijn dat in de huidige digitale tijd er eens mensen met lef op staan en zoiets gewoon domweg filmen en doorspelen aan de bevoegde instanties. Mishandeling lijkt wel acceptabel als je maar een bepaald niveau hebt'.
galaxyfizzy schreef:Bah bah filmpje gezien. Erg triest hoe zij haar emoties botviert op haar paard. Walgelijk gedrag en zeer onprofessioneel. De FEI had hier JUIST WEL consequenties aan moeten verbinden, want dan zouden ze de boodschap ook officieel uitdragen dat zulk belachelijk gedrag niet getolereerd wordt.
mirgino schreef:filmpje??
ZKD schreef:De FEI grijpt nooit in, altijd zo geweest en zal altijd zo blijven. Enige wat in dit soort situaties helpt is even te kijken wie de 'sponsors van zijn' en daar je beklag te doen. Hit them where it hurts.
bigone schreef:Haar eerste reactie is absoluut te begrijpen, als je paard struikelt is je eerste ingeving teugels kort en aansporen om te voorkomen dat je alle twee valt. Echter, dat ze dat roppen en schoppen vervolgens nog een aantal keren herhaalt had haar zeker een officiele boete en/of waarschuwing op moeten leveren. Mooi gedoe, ik schop een hond bwv spreken en zeg dat ik zo veel spijt heb want het is wel mijn maatje, bullshit.
Wat er tussen de vrachtwagens gebeurt en op de thuisbasis, volgens mij willen we dat niet weten want dan vallen er heel veel van een gigantisch voetstuk maar het zou mooi zijn dat in de huidige digitale tijd er eens mensen met lef op staan en zoiets gewoon domweg filmen en doorspelen aan de bevoegde instanties. Mishandeling lijkt wel acceptabel als je maar een bepaald niveau hebt'.
mirgino schreef:galaxyfizzy schreef:Bah bah filmpje gezien. Erg triest hoe zij haar emoties botviert op haar paard. Walgelijk gedrag en zeer onprofessioneel. De FEI had hier JUIST WEL consequenties aan moeten verbinden, want dan zouden ze de boodschap ook officieel uitdragen dat zulk belachelijk gedrag niet getolereerd wordt.
filmpje??