Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Edhunter schreef:Gaspedaal zat zeker vast ....
aishcream schreef:Edhunter schreef:Gaspedaal zat zeker vast ....
Jeetje wat een vooroordeel.het had jou bij bepaalde omstandigheden vast ook kunnen gebeuren. Je werkt toch met levende dieren en ongeluk zit in een klein hoekje.
![]()
Lijkt mij sterk, ze zullen met een vrachtwagen en trailer erachter, waar meerdere paarden in stonden vast wel aan de snelheid gehouden hebben.
Gelukkig is het dier nog in goede gezondheid, altijd naar zo'n ongeluk.
Edhunter schreef:Ik zit dagelijks op de weg en wat ik tegenkom met paardentrailers .... Ja bij 80% zit het gaspedaal vast ! Want we hebben een grote auto en een grote trailer mij kan niets gebeuren !!! Een paard is en levend wezen die ook wel eens zijn been verzet in een trailer en slingeren doe je dan zo maar ! Of deze mensen dat ook hebben gehad weet ik niet, maar helaas zijn heel veel ongelukken te wijten aan het feit dat men denkt dat het hen niet overkomt en gewoon gas kunnen geven..... Want 90 is toch niet te hard ??? 100 ook niet en dan nog veel die tegen de 120 rijden met hun trailer! Ga er zelf maar eens in staan met 80 km/ u kijk dan of je het nog wel wil...
Edhunter schreef:Ik zit dagelijks op de weg en wat ik tegenkom met paardentrailers .... Ja bij 80% zit het gaspedaal vast ! Want we hebben een grote auto en een grote trailer mij kan niets gebeuren !!! Een paard is en levend wezen die ook wel eens zijn been verzet in een trailer en slingeren doe je dan zo maar ! Of deze mensen dat ook hebben gehad weet ik niet, maar helaas zijn heel veel ongelukken te wijten aan het feit dat men denkt dat het hen niet overkomt en gewoon gas kunnen geven..... Want 90 is toch niet te hard ??? 100 ook niet en dan nog veel die tegen de 120 rijden met hun trailer! Ga er zelf maar eens in staan met 80 km/ u kijk dan of je het nog wel wil...
pillow schreef:Edhunter schreef:Ik zit dagelijks op de weg en wat ik tegenkom met paardentrailers .... Ja bij 80% zit het gaspedaal vast ! Want we hebben een grote auto en een grote trailer mij kan niets gebeuren !!! Een paard is en levend wezen die ook wel eens zijn been verzet in een trailer en slingeren doe je dan zo maar ! Of deze mensen dat ook hebben gehad weet ik niet, maar helaas zijn heel veel ongelukken te wijten aan het feit dat men denkt dat het hen niet overkomt en gewoon gas kunnen geven..... Want 90 is toch niet te hard ??? 100 ook niet en dan nog veel die tegen de 120 rijden met hun trailer! Ga er zelf maar eens in staan met 80 km/ u kijk dan of je het nog wel wil...
Ik denk dat heel veel van die gasten niet eens weten dat ze maar 90 mogen, Vooral Duitser jakkeren veel te hard. Ik reed deze week nog achter één die (keurig) 120 reed.