Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
s0173957 schreef:Neen?
Ik vind dat ronduit belachelijk.
De FOKKER kiest de naam, toch niet het stamboek?
s0173957 schreef:Heel veel stamboeken?
Toevallig de 3 NL'se...
Old doet het bij de veiling van veulens maar nooit bij een ggk hengst uit een buitenlands stamboek.
s0173957 schreef:Heel veel stamboeken?
Toevallig de 3 NL'se...
Old doet het bij de veiling van veulens maar nooit bij een ggk hengst uit een buitenlands stamboek.
s0173957 schreef:Humberto is BWP geboren en KWPN ggk... is België dan geen buitenland meer?
s0173957 schreef:Een door hun ggk hengst van een buitenlands stamboek... beter?
Niet muggenziften om je gelijk te krijgen è...
janderegelaa schreef:Nou sorry, dat is wel even een hele andere zin. Je moet gewoon goed schrijven.
Fantastisch toch als een paard prachtig presteert en het jouw stalnaam draagt?Annebet_ schreef:Nou ik volg s017... hier toch ook in hoor.
Als fokker zijnde zou ik het absoluut niet fijn vinden als de naam van mijn fokproduct werd aangepastFantastisch toch als een paard prachtig presteert en het jouw stalnaam draagt?
En euh, wat een muggenzifterij over die zinsbouw... was toch meteen duidelijk wat er bedoeld werd?
. Heb dus niks gezegd over een hengst bij een buitenlands stamboek.Citaat:ggk hengst uit een buitenlands stamboek.
s0173957 schreef:Als je dan toch gaat muggenziften, ik schreef dit: ggk hengst uit een buitenlands stamboek.
Jezzi schreef:En de fokker heeft nog steeds volledig de vrije keuze om een paard wel of niet naar een keuring te brengen. Je kunt het paard thuis nog steeds noemen zoals je hem wilt hoor
MariekeS_ schreef:Jezzi schreef:En de fokker heeft nog steeds volledig de vrije keuze om een paard wel of niet naar een keuring te brengen. Je kunt het paard thuis nog steeds noemen zoals je hem wilt hoor
Nou inderdaad. Ik snap wel dat het niet gaat om dat ie thuis Piet heet, maar dat er in de ring en op de startlijst promotie gemaakt wordt voor de fokker, maar ze kiezen er toch echt zelf voor om bij het KWPN aan te bieden en niet bij het BWP. Dat doen ze ook met een reden.
s0173957 schreef:Antwoord dan eens op deze vraag: Komt de hengst uit een ander stamboek dan KWPN?