Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
L_Ruiterhuis schreef:Er staat hier alleen in het najaar. Terwijl ik een paard ken wat er in het voorjaar aan is gestorven..
Mensen denken nu dat ze in die periode wel veilig hun paard op dat soort weien kunnen laten staan terwijl het dan nog steeds een risico is. Ook na het kappen vd bomen blijft het nog een tijdje een risico.
oomens schreef:L_Ruiterhuis schreef:Er staat hier alleen in het najaar. Terwijl ik een paard ken wat er in het voorjaar aan is gestorven..
Mensen denken nu dat ze in die periode wel veilig hun paard op dat soort weien kunnen laten staan terwijl het dan nog steeds een risico is. Ook na het kappen vd bomen blijft het nog een tijdje een risico.
Het zal vast ook in het voorjaar kunnen voorkomen, maar over het algemeen laten de meeste esdoorns hun blad en hun zaden in het najaar pas vallen.
L_Ruiterhuis schreef:Er staat hier alleen in het najaar. Terwijl ik een paard ken wat er in het voorjaar aan is gestorven..