Zondagavond is een paard overleden na een aanrijding met zeker twee auto’s op de Nettelhorstweg N825 bij Borculo.
Twee paarden, die vermoedelijk uit een weiland waren ontsnapt, liepen op de weg tussen Borculo en Lochem. Een paard werd geschept door zeker twee auto’s. Het dier overleed aan zijn verwondingen. De bestuurders van beide auto’s liepen lichte snijwonden op door rondvliegend glas uit de voorruit van hun auto’s.
Beide auto’s liepen forse schade op en zijn weggesleept.
Heb daar in de buurt gewoond en weet nog niet of er bekenden bij betrokken zijn. Gelukkig hebben de automobilisten nagenoeg niets. Maar wel vreselijk voor het paard en zijn eigenaren... bah! Onze paarden waren vorige maand ook ontsnapt en liepen zondagnacht 4 kilometer verderop van huis, dit scenario was mijn grootste angst!!
Oh nee! Op een of andere manier vind ik dit altijd erger om te lezen dan wanneer het met mensen is. Hoewel ik uiteraard blij ben dat de bestuurders ongedeerd zijn. Het zou je paard maar zijn zeg, pfoee
Kaboutertjes
Geplaatst: 04-04-16 11:07
Ik reed er helaas langs gisterenavond. Vreselijk! Hoorde vanochtend pas dat het om een paard ging!
Laatst bijgewerkt door Kaboutertjes op 04-04-16 11:50, in het totaal 1 keer bewerkt
RSDICBS
Geplaatst: 04-04-16 11:13
Er staan daar een hoop paarden langs de weg. Hoop dat het andere paard in orde is.
Veel sterkte voor de bestuurders en eventuele inzittenden, en natuurlijk veel sterkte voor de eigenaren van het overleden paard.
zag gisteren vanuit huis al zwaailampen. Had al gehoord dat het om een paard ging. Die van ons stonden nog op stal, heb niet gehoord of het paard uit de buurt kwam.
Mariloulou
Geplaatst: 04-04-16 20:36
WOW die ford heeft het paard echt vol geschept, echt een wonder dat de bestuurder eigenlijk niets heeft als je de foto's ziet.
Dit is echt mijn grootste angst, daarom wil ik ook echt niet nabij een N of snelweg wonen.
simodi
Geplaatst: 04-04-16 22:59
Rosjej schreef:
Oh nee! Op een of andere manier vind ik dit altijd erger om te lezen dan wanneer het met mensen is. Hoewel ik uiteraard blij ben dat de bestuurders ongedeerd zijn. Het zou je paard maar zijn zeg, pfoee