Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bigone schreef:Tja, sneu dat deze persoon niet beter begeleid word, hoop dat hij dat nu wel krijgt. En de pony?? Die heeft hier echt geen last van , betekend niet dat ik het goedkeur, absoluut niet maar dan nog liever een pony dan een jong kind.
janderegelaa schreef:bigone schreef:Tja, sneu dat deze persoon niet beter begeleid word, hoop dat hij dat nu wel krijgt. En de pony?? Die heeft hier echt geen last van , betekend niet dat ik het goedkeur, absoluut niet maar dan nog liever een pony dan een jong kind.
Als iemand het morele besef niet heeft dan is de stap naar een jong kind ook maar een kleine.
janderegelaa schreef:bigone schreef:Tja, sneu dat deze persoon niet beter begeleid word, hoop dat hij dat nu wel krijgt. En de pony?? Die heeft hier echt geen last van , betekend niet dat ik het goedkeur, absoluut niet maar dan nog liever een pony dan een jong kind.
Als iemand het morele besef niet heeft dan is de stap naar een jong kind ook maar een kleine.
Sammie schreef:jasmijn16 schreef:Gadver.. sorry dat ik het zeg, maar hij heeft sex met een pony en krijgt een straf van maar 80 uur? Het moet niet gekker worden in nl.
De jongen is zwakbegaafd!
jasmijn16 schreef:Sammie schreef:De jongen is zwakbegaafd!
Ja? Als hij het besef heeft om steeds naar de zelfde pony te gaan, en om sloten gewoon open te breken, dan vind ik zwak begaafd zijn geen excuus. Wat hierboven ook gezegt wordt, hoe groot is de stap tussen een pony en een kind?