Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FrNo schreef:Er staat alleen dat de vrouw uit Utrecht komt. Niet waar het is gebeurd.
Ik vond het wel raar dat je er niets van merkt met zo een aanrijding. Je zou toch aan drugs o.i.d. denken.
Hopelijk valt het mee voor de ruiter en paard.
Emmaa_ schreef:FrNo schreef:Er staat alleen dat de vrouw uit Utrecht komt. Niet waar het is gebeurd.
Ik vond het wel raar dat je er niets van merkt met zo een aanrijding. Je zou toch aan drugs o.i.d. denken.
De titel van het topic is letterlijk "Politiepaard aangereden in Utrecht"
Emmaa_ schreef:FrNo schreef:Er staat alleen dat de vrouw uit Utrecht komt. Niet waar het is gebeurd.
De titel van het topic is letterlijk "Politiepaard aangereden in Utrecht"
IJsco_Love schreef:Als je de goed verlichte politie paarden, in een goed verlichte stad als Amsterdam en dus niet in de polder, niet eens ziet als ze bijna voor je neus staan dan hoor je voorlopig niet achter het stuur! Wat zou je nog meer niet zíen???? Doodeng. Nog los van dat je het zou moeten voelen als je er tegen aan rijd, zou je ze horen te zíen als ze zo vlakbij zijn dat je er tegen aan kan rijden...
Gelukkig zijn er geen ernstige verwondingen en hopelijk hersteld de ruiter snel!
NatasjavE schreef:IJsco_Love schreef:Als je de goed verlichte politie paarden, in een goed verlichte stad als Amsterdam en dus niet in de polder, niet eens ziet als ze bijna voor je neus staan dan hoor je voorlopig niet achter het stuur! Wat zou je nog meer niet zíen???? Doodeng. Nog los van dat je het zou moeten voelen als je er tegen aan rijd, zou je ze horen te zíen als ze zo vlakbij zijn dat je er tegen aan kan rijden...
Gelukkig zijn er geen ernstige verwondingen en hopelijk hersteld de ruiter snel!
Ik vermoed dat deze dame iets te diep in het glaasje gekeken had.
En dat dat de rede was waarom ze a; het paard niet zag en b; daarna besloot niet te merken dat ze een spiegel kwijt was.
Denk dat ze liever niet wilde blazen voor alcohol controle.
Maar doodeng dergelijke types....