Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moratoetje schreef:Ik zie ook geen probleem in paardenmarkten, al vind ik wel dat slachtpaarden eigenlijk niet op een markt thuis horen, wees dan zo eerlijk tegenover je dier en breng hem zelf naar het slachthuis. Maar dat is mijn persoonlijke mening
Ibbel schreef:Overigens is het argument van 'Zuidlaren' dat paarden best 8 uur kunnen staan omdat ze 's winters op de wei ook nooit gaan liggen natuurlijk ook stierepoep van het zuiverste water.
Woogy schreef:Ik blijf me afvragen wat er mis is met paarden die naar de slager gaan. Is het niet juist een fijn iets dat er paarden naar de slacht gaan? Gezien anders de wereld aardig overbevolkt raakt met paarden?
geerke schreef:Ik kan er toch moeilijk inkomen dat al de veelbelovende sportpaarden van een paardenmarkt afkomen?Met de slacht is niets mis,dat vind ik geen argument...paardenmarkten zijn vooral leuk voor mensen,vermoed wat minder voor de paarden.Nee,aan een touwtje hooi staan te knabbelen is niets mis mee...maar ga even kijken wanneer het dier opgeladen word sochtends om vijf uur...daar staat niemand bij