Een ruiter is zwaargewond geraakt in Gieten. Volgens omstanders kreeg het slachtoffer na het afstijgen een paar trappen van het paard tegen de borst. De traumahelikopter werd opgeroepen. Het slachtoffer is overgebracht naar het ziekenhuis.
Volgens de media, is het een man uit Groningen die na stabilisatie met de ambulance naar het ziekenhuis in Stadskanaal is gebracht. Hoe hij het voor elkaar heeft gekregen?? Als je trappen op je borst krijgt dan sta je toch een meter of anderhalf minimaal achter een paard, of hij is gestruikeld bij het afstappen en onder het paard gekomen, kan ook. In ieder geval sterkte voor hem, komt hard aan.
Heb ik ook voor gehad toen ik 10 jaar was op de manege. 2 pony's hadden ruzie. De ene pony was ik net de stijgbeugels op maat aan het maken toen de andere pony achterwaarts gaat en plots begint te meppen naar het paard waar ik bij stond. Ik stond er dus tussen. Heb toen 2 slagen recht in mijn gezicht gehad.
Ik heb heel veel geluk gehad. Ik hoop van harte deze persoon ook!!!
Wat ik gehoord heb is hij al weer uit het ziekenhuis, heeft 1 nacht moeten blijven..
Nanna
Geplaatst: 14-03-16 20:41
De persoon in kwestie is een bekende van me. Volgens mij maakt hij het goed en is er slechts met een aantal flinke kneuzingen vanaf gekomen en zit nu aan de morfine. Ik moet zeggen dat ik niet weet hoe het gebeurt is. Ik heb alleen via via gehoord dat het om hem ging.