Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JoyCiej007 schreef:inderdaad wat een mafketel van een knol. Da's toch volledig tegen alle instincten in zou je denken, gewoon hop de zee in rennen?! En dan nog eens 11 km. gaan zwemmen! Pfffff die heeft geluk gehad, menig paard had dat volgens mij niet eens volgehouden en uiteraard ligt onderkoeling/verzuring van de spieren ook op de loer.
. Toevallig ook een volbloed (alleen dan Arabisch), die hebben gewoon een kronkel in de kop soms
Yavanna schreef:Doet me denken aan het boek Dodenrit van Maggie Stiefvater, over de Capail Usce, de waterpaarden.. Die zijn ook onberekenbaar en renpaard..
Saarin schreef:Hahaha, wat een maf beest! Doet me denken aan die reclames van Snelle Jelle, 'jongens, ik ga nog effe een stukkie'
Gelukkig goed gekomen.JoyCiej007 schreef:inderdaad wat een mafketel van een knol. Da's toch volledig tegen alle instincten in zou je denken, gewoon hop de zee in rennen?! En dan nog eens 11 km. gaan zwemmen!.
Wel kan ik me voorstellen dat als ze eenmaal in het water zitten, hun oriëntatie compleet weg is, en op zoek naar vast land je dus ook zo maar even 11 kilometer verder op kan geraken. Ibbel schreef:Paard en eigenaar mogen blij zijn dat Jaws nog niet wakker was