Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LauraO schreef:Wat een raar systeem, lijkt me dat je zelf ook wel kunt nagaan of je als combinatie al toe bent aan een hogere klasse of niet. Je gaat toch nog niet hoger starten als je daar nog niet klaar voor bent.
SusanH schreef:Die mensen die de puntjes sprokkelen en overgaan vallen vaak in de hogere klasses al snel door de mand, en moeten dan in NL op basis van verliespunten sowieso terug naar een klasse lager. Ik zie meer heil in verbeteren van kennis en durf om zaken op te pakken bij hindernisrechters. Vaak zie ik combinaties die door mogen rijden, terwijl dit niet verantwoord is. Hindernisrechters hebben de plicht dit ten allen tijde door te geven aan de wedstrijdleiding. Die kunnen op basis daarvan dan een beslissing nemen. Dat gebeurt imo nu veel te weinig.
Het systeem zoals ze dit in Ierland gebruiken zal mogelijk zijn omdat ze daar een andere promotie en winstpuntenregeling hebben? Iets anders kan ik niet verzinnen.
maar die gaan de ring in, komen met hangen en wurgen het springparcours door en mogen dan gewoon de cross starten. Citaat:Die ranking heb je in NL al maar dan anders ingevuld? Je mag pas promoveren bij voldoende winstpunten. Die ranking is imo een andere oplossing voor onze winst en verliespunten regeling