Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SANEX schreef:Bij mij valt de vrijdag al onder het weekend CayenneZou het weer er iets mee te maken kunnen hebben? Snachts koud, overdag lekker en zonnig, zouden de paarden de lente in de bol hebben en jolig/fris zijn op het moment? Zomaar een overdenking...
SANEX schreef:hier waren ze beide ook knettergek. Denk echt door het weer. Lentekriebels.Bij mij valt de vrijdag al onder het weekend CayenneZou het weer er iets mee te maken kunnen hebben? Snachts koud, overdag lekker en zonnig, zouden de paarden de lente in de bol hebben en jolig/fris zijn op het moment? Zomaar een overdenking...
SANEX schreef:Er zijn 2 ongevallen gebeurd vandaag, 1 met een meisje van 9 in Oudkarspel (Overijssel?) dat helaas overleden is. 1 in Jistrum , Friesland, leeftijd onbekend en is zwaar gewond. Zijn dus 2 op zich staande ongevallen. De arbeidsinspectie is op de manege van Oudkarspel, daar is het op een bedrijf (manege) gebeurd. In Jistrum staat niet dat het om een manege gaat en daar is volgens mij ook geen manege meer
SANEX schreef:Er zijn 2 ongevallen gebeurd vandaag, 1 met een meisje van 9 in Oudkarspel (Overijssel?) dat helaas overleden is. 1 in Jistrum , Friesland, leeftijd onbekend en is zwaar gewond. Zijn dus 2 op zich staande ongevallen. De arbeidsinspectie is op de manege van Oudkarspel, daar is het op een bedrijf (manege) gebeurd. In Jistrum staat niet dat het om een manege gaat en daar is volgens mij ook geen manege meer