Pauline Oudijk nieuw lid KNHS eventingforum

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gem

Pauline Oudijk nieuw lid KNHS eventingforum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-16 10:57

https://www.knhs.nl

Pauline Oudijk is toegevoegd aan het KNHS Eventingforum. Zij vervangt Gert van Delden. Pauline heeft zitting in het forum vanuit Regio Utrecht.

“Ik heb mezelf beschikbaar gesteld omdat ik iedereen het plezier gun, dat ik ervaar in de eventingsport. Het is een fantastische sport die souplesse, lef en techniek vraagt van paard en ruiter. De laatste jaren is de eventing steeds bekender en populairder geworden. De oefenterreinen breiden zich uit en de wedstrijden krijgen steeds meer kwaliteit. Met mijn deelname aan het forum zou ik graag hieraan een positieve bijdrage willen leveren, om zo in Nederland, maar ook zeker in de regio Utrecht de eventing nog meer in de schijnwerpers te zetten”, zegt Pauline, die in het dagelijks leven werkt als adviseur/planoloog bij adviesbureau BMC.

Pauline heeft een brede interesse in de paardensport. Ze is dressuurjurylid en, zoals je van een eventer kunt verwachten, ook dressuur- en springamazone. Pauline ziet vooral uitdaging in de doorstroom van de klassen en het verbeteren van de kwaliteit en veiligheid. “De groei van de eventingsport en de groei van wedstrijden is een positieve ontwikkeling. De kwaliteit en veiligheid van de wedstrijden zijn zeker nog niet gelijk. Ik zie het als een uitdaging om dit nog meer op het zelfde niveau te krijgen”.

Over de fora

Elke discipline in de paardensport heeft een eigen forum. Daar wordt nagedacht over de sport, worden nieuwe ideeën besproken en spelregels bepaald. Er wordt gekeken naar de hele breedte van de paardensport, dus van instroom tot topniveau.

Klik hier voor meer informatie over de samenstelling van de diverse fora.

Els_175

Re: Pauline Oudijk nieuw lid KNHS eventingforum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 20:15

Whoehoe mijn nichtje☺️