Wat mooi om te zien dat het hier ook geplaatst is..
Ik kom zelf vanaf kleins af aan al bij Liesbeth, ken Shadow dus ook al zolang als we hem hebben.
Kan me nog goed herinneren dat Liesbeth hem voor het eerst zag, 'bloedmooi paard'
En dat was het ook, in uiterlijk, in lopen maar ook vooral in karakter. Wat een enorme knuffel was het op stal uren kon je met hem knuffelen, en wat was hij ruig en heet maar zo knap onder het zadel.
Het verlies is groot, het gemis is heel groot.
We begrijpen allen niet hoe dit heeft kunnen gebeuren, als er iemand zuinig is op de paarden is Liesbeth het wel.
Voor vele waren ze een voorbeeld, zo natuurlijk ook voor mij. Dat is al een groot verlies, maar het feit dat ons vriendje, onze knuffel, lies haar droompaard er niet meer is, dat we niet nog een keer met hem kunnen knuffelen, niet meer met hem kroelen, doet veel pijn..
We hadden nog zoveel mooie plannen, de Grand Prix was pas het begin..
Ik weet zeker dat lies het erg lief vind wat er hier gezegd word, bedankt hiervoor allemaal!
Bedankt trouwens dat hij gewoon als negenjarige is benoemd. Vaak word er vanaf januari natuurlijk een jaar erbij gerekend, maar aangezien Shadow van 6-6-2006 is was hij verre van 10 jaar
met gistermiddag bedoelde ze trouwens dus maandagmiddag. Ze heeft dit bericht dinsdag op facebook gezet.