Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) was/is..... En Ret (Ameretto) is ook een paardje wat nog vers in mijn geheugen ligt door de topics van 'toen': veelzijdig 'ding'. Leuk en een welverdiend plekje in deze herinnering-jubileum-reeks!
No offence voor de tijd en moeite die er ingestoken is, maar dit is alleen leuk voor een heel select groepje voornl. van de mensen van het eerste uur zelf.

Leuk dat jij en Ret nog met elkaar kunnen genieten van ritten enzo
Onze eerste TREC, twee hyperendurancepaarden waar het veel te langzaam voor ging en dan anderhalf uur de weg kwijt zijn in het bos
Groomen en gegroomd worden... Vooral van het groomen heb ik zóveel opgestoken wat betreft paardmanagement en kunnen gebruiken toen ik zelf ook ging starten.
Sammie schreef:Kiwiko? Dat was een andere gebruiker. Die is ook niet meer actief. Karin is toch altijd Karin geweest?
Als er nu elke maand een andere gebruiker van het eerste in de spotlight en verder niks haak ik af, dat boeit mij echt totaal niet.No offence voor de tijd en moeite die er ingestoken is, maar dit is alleen leuk voor een heel select groepje voornl. van de mensen van het eerste uur zelf.
Crypto schreef:Sammie schreef:Kiwiko? Dat was een andere gebruiker. Die is ook niet meer actief. Karin is toch altijd Karin geweest?
Als er nu elke maand een andere gebruiker van het eerste in de spotlight en verder niks haak ik af, dat boeit mij echt totaal niet.No offence voor de tijd en moeite die er ingestoken is, maar dit is alleen leuk voor een heel select groepje voornl. van de mensen van het eerste uur zelf.
ben t wel beetje eens met je

). Die kennen al die Bokkers uit het eerste uur niet, al die info die in de OP staat en in de vorige OP stond.. dat zegt hun helemaal niks. Die herkennen niet paard x of y en die roepen ook niet 'oh wat leuk dat je dat paard nog steeds hebt.' eea ook te zien aan het merendeel van de reacties en aanmelddatum van de Bokkers die hier wel reageren. 
Houd je bij de inhoud ipv persoonlijk te worden. Ik noem 2003 omdat dat het jaar is waarin of waar vanaf Bokt exponentieel groeide
Een jaartal dat de 'eerstelingen' altijd zelf hebben aangegeven
Dat ik ook in dat jaar ben aangemeld is toeval of eigenlijk niet als het een exponentieel groeijaar betreft.
Als je nou werkelijk denkt dat ik mijn hebben en houden in een dergelijke OP zou zetten dan zeg ik droom lekker verder
Dat heb ik nooit in de BNB gedaan, niet voor een online glossy en ook niet voor 15 jaar Bokt.. Bovendien heb ik ook niet de illusie daar ooit voor gevraagd te gaan worden 
Niemand die jou verplicht om het topic te lezen. Ik vind ook lang niet alle topics op Bokt even interessant en dat kan gewoon. Smaken verschillen! Ik vind het in ieder geval altijd erg leuk om verhalen van bokkers te lezen! Of ze nou van het eerste uur zijn of niet maakt niet uit, maar bokkers van het eerste uur past goed bij het jubileum! Volgende maand komt er trouwens een interview met Heike en Bart, dat staat in de openingspost
- maar iets bijzonders/out of the box wat een forumteam wel kan doen en de Bokkers zelf niet. Geef verschillende jaargangen bokkers een verschillend username-kleurtje, allemaal tegelijk of elke maand 1 groep, verzin iets feestelijks en origineels. Maar goed, ik vestig mijn hoop wel op het 20-jarig jubileum.