Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je komt toch sowieso niet met een paard zo dicht in de buurt bij spelende kinderen? Beetje vaag allemaal.amyke schreef:@ xChanelx: In België ben je een bestuurder wanneer je met je paard op de baan gaat. Misschien dat hier het verband zit. Aangezien hij als bestuurder gezien wordt, zal zijn rijbewijs ingetrokken zijn. (Dit is wat ik denk natuurlijk, er zullen vast mensen zijn die het beter kunnen verklaren.)
Ik vind het een mooie zaak. Wanneer je paard zijn been uitsmijt, merk je dit volgens mij toch wel zeker en dit meisje zal toch wel gehuild hebben na zo'n trap.
jessdaniels schreef:cp112 schreef:Ja hij Is zijn rijbevoegdheid kwijt ja. Is toch heel logisch?
Je bent met je paard op de weg namelijk gewoon een bestuurder.
Inderdaad logisch, je bent namelijk verplicht om iemand te helpen na een ongeval.
pien_2010 schreef:Als ruiter voel je als je paard een trap geeft. Altijd! Dus terechte veroordeling. Schandelijk om een achtjarig kind aan haar lot over te laten na een trap van je paard.
Als mijn paard zoiets doet (en ik heb echt hele lieve paarden die zoiets nog nooit gedaan hebben) is het enkele reis slager bij wijze van spreken.