Langere pauze voor Glock's London

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Adamootje

Langere pauze voor Glock's London

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-16 23:10

http://www.bokt.nl/ http://equnews.nl/ www.horses.nl

Glock’s London N.O.P. zal toch wat langer moeten herstellen van zijn blessure. Naar alle waarschijnlijkheid zal Gerco Schröder de voshengst dit indoorseizoen niet meer aan de start brengen en zal de focus op het outdoorseizoen komen te liggen.

Na een afwezigheid van vijf maanden maakte het duo in augustus kort een rentree op Jumping de Driehoek in Ommen, De inmiddels veertienjarige hengst sprong daar met Gerco twee fraaie foutloze rondes over een hoogte van 1.25 meter, daarna verdween de zoon van Nabab de Reve uit de internationale wedstrijdring.

“We hebben een aantal wedstrijden gereden, maar hij voelde niet als vanouds. Daarom hebben we besloten een extra pauze in te lassen. Hij wordt rustig opgebouwd en zal waarschijnlijk pas richting het buitenseizoen weer op concours verschijnen”, aldus Gerco Schröder.

melanie0906

Re: Langere pauze voor Glock's London

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 23:38

Fijn dat ie zn paard de rust gunt om op te knappen

DigiDiede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 23:56

Ik hoop zo dat het nog goedkomt! Ik heb London in levende lijve gezien op het voormalige stal Eurocommerce. Tjee wat een paard. Zoveel potentie en kracht als hij in de wedstrijdring heeft zo lief sociaal en aanhankelijk is hij op stal.

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 00:06

Waanzinnig paard, maar ook als hij niet goed komt: Hij heeft zat gepresteerd! En heeft zichzelf allang bewezen!

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 00:50

Zou Ger Visser dan toch gelijk hebben toen hij zei dat Londen structureel geblesseerd zou zijn na overname naar Glock? Die verhalen deden nl toen de ronde.. Men zei toen dat Visser dit maar verzon omdat hij Glock en Shröder t paard niet gunde..
Vrees dat we Londen niet meer gaan terug zien..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 09:02

Hii beweerde dat London artrose had. Maar volgens mij is de huidige blessure iets anders dan artrose.
Denk dat London nog wel terugkomt.

cjb

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 09:38

Als ik het lijstje Nabab de reve nakomelingen bekijk. Krijg ik het gevoel dat ze het zware werk niet lang volhouden.
Dat ze kunnen springen ga ik niet ontkennen. Maar voor mijn gevoel zijn het paarden die heel kort aan de top lopen. En daarna met verschillende blessures niet meer ingezet kunnen worden.

Kan ook zijn dat mijn gevoel niet klopt. Dan lees ik dit graag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 10:08

London is in het jaar/ de jaren voor het faillissement van EC natuurlijk ook wel heel veel ingezet op grote, zware concoursen, in de hoop dat ze met grote geldbedragen thuis zouden komen.
Dat is hem nu opgebroken gok ik zo.

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 13:45

Hopelijk geven ze het dier voldoende rust zodat hij zowel mentaal maar vooral fysiek weer kan opladen. Als hij het fysiek nog aankan, zie ik hem graag weer verschijnen. Hij heeft al verschillende mooie wedstrijden gelopen en heeft dus niets meer te bewijzen. Het belangrijkste is dat ze hem gezond houden.

Pracht dier <3

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 08:24

cjb schreef:
Als ik het lijstje Nabab de reve nakomelingen bekijk. Krijg ik het gevoel dat ze het zware werk niet lang volhouden.
Dat ze kunnen springen ga ik niet ontkennen. Maar voor mijn gevoel zijn het paarden die heel kort aan de top lopen. En daarna met verschillende blessures niet meer ingezet kunnen worden.

Kan ook zijn dat mijn gevoel niet klopt. Dan lees ik dit graag.

ben ik wel met je eens
ze lopen vaak heel erg op de kop wat toch een extra belasting is voor het lichaam en zeker op de voorbenen

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 08:27

hopelijk gaat het toch weer goed komen!