Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jess897 schreef:Awh dat is heel erg naar voor dat paardje... Maar ik denk persoonlijk niet dat de ballon word geïdentificeerd want het was de keuze van de eigenaar haar paarden op de wei te zetten, daarnaast vind ik het ook een beetje eigenschuld wanneer je je paard achter draad zet
Jess897 schreef:Awh dat is heel erg naar voor dat paardje... Maar ik denk persoonlijk niet dat de ballon word geïdentificeerd want het was de keuze van de eigenaar haar paarden op de wei te zetten, daarnaast vind ik het ook een beetje eigenschuld wanneer je je paard achter draad zet

Jess897 schreef:Er bestaat toch zo iets als hout? Ik vind dat persoonlijk veiliger en beter...
Ik heb vaak genoeg gehoort en gezien hoe paarden door zowel draad als prikkeldraad gingen.
En ik zeg toch niet dat je je paard elke dag in stal moet zetten en niet naar buiten mag?!
Jess897 schreef:Er bestaat toch zo iets als hout? Ik vind dat persoonlijk veiliger en beter...
Ik heb vaak genoeg gehoort en gezien hoe paarden door zowel draad als prikkeldraad gingen.
En ik zeg toch niet dat je je paard elke dag in stal moet zetten en niet naar buiten mag?!
Zoe_97 schreef:maar je hebt geen eigen paard zie ik. Als je ene paard hebt merk je wel wat praktisch en betaalbaar is. In theorie is hout misshien mooi, maar geef mij mijn paard maar achter een stevige stroomdraad met een goed stroommachinetje eraan.
Hout heb ik al veel meer nare ongelukken mee gezien (en dan spreek ik nog niet over de onbetaalbaarhed)
8nnemiek schreef:Ik zie ze hier eigenlijk nooit, die wensballonnen, maar ik dacht altijd dat ze pas omlaag gaan als ze opgebrand zijn..?
Of ze er ooit achter komen van wie hij was.. Lijkt me niet. Die dingen gaan toch kilometers ver of niet?