Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Had hem ook gezien Karuna. Vraag me af of hij er zo blij mee is dat hij zo het internet op gegooid is
xyzutu2 schreef:Grappig dat dat 'wie rijdt er nu in het donker???' op Bokt in de winter en steeds weer terugkerend issue blijkt.![]()
Zitten mensen die blind dit soort reacties eruit gooien misschien nog met hun hoofd in de zomertijd?
Volgens mij redeneert de rest van Nederland dat als je om 4 uur gaat rijden, je ernstig in de problemen komt, hulp moet zoeken en vervolgens moet wachten voor dierenarts en brandweer de plek hebben gevonden voor ze kunnen beginnen om het paard te bevrijden - het echt wel donker is tegen de tijd dat je paard weer ontwaakt is uit de verdoving en op vier benen staat.
Brainless schreef:xyzutu2 schreef:Grappig dat dat 'wie rijdt er nu in het donker???' op Bokt in de winter en steeds weer terugkerend issue blijkt.![]()
Zitten mensen die blind dit soort reacties eruit gooien misschien nog met hun hoofd in de zomertijd?
Volgens mij redeneert de rest van Nederland dat als je om 4 uur gaat rijden, je ernstig in de problemen komt, hulp moet zoeken en vervolgens moet wachten voor dierenarts en brandweer de plek hebben gevonden voor ze kunnen beginnen om het paard te bevrijden - het echt wel donker is tegen de tijd dat je paard weer ontwaakt is uit de verdoving en op vier benen staat.
De melding kwam om 17:45 binnen... dan is het al een uur donker.