Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mariska_28 schreef:Ik vind beide erg weinig voor een echte fokkerij.. Da's bijna meer hobbymatig..
Zelfs met 10 zou het al klein zijn haha Prutsmuts schreef:Diedelo schreef:Ik snap het wel hoor, ik rij graag in het Buurserzand dus wat mij betreft kunnen ze die fokkerij beter ergens anders neerzetten
Het Buurserzand is enorm groot dus snap ik niet waarom je dan last kunt hebben van de fokkerij....leg eens uit als je wilt?
l0esje21 schreef:Mariska_28 schreef:Ik vind beide erg weinig voor een echte fokkerij.. Da's bijna meer hobbymatig..
Nou dat dacht ik dus ook, 8 heb je er al snel. Al helemaal een fokkerij, laat 4 merries een veulen krijgen en je hebt er 8. Mag je wel uitkijken dat er geen tweeling komt, dan zit je er al overheen. :p

Wendy schreef:Prutsmuts schreef:
Het Buurserzand is enorm groot dus snap ik niet waarom je dan last kunt hebben van de fokkerij....leg eens uit als je wilt?
Van die ene fokkerij heb je misschien geen last, maar als iedereen maar veel dieren gaat houden daar, dan is je natuurgebied zó verleden tijd. De regels rondom de stikstofuitstoot dienen echt wel een doel...