Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wel goed bedankt! UhNee schreef:Ben ik de enige die denkt dat ze hun geld beter in andere dingen kunnen steken? Het tekort aan treinstellen bijvoorbeeld?Of ben ik blond en gaat pro-rail daar niet over?
tassie schreef:Benieuwd of het in de praktijk ook gaat werken. Wel fijn dat ze er of nadenken bij ns, zal denk ik niet goedkoop zijn om ze te vervangen
UhNee schreef:Ben ik de enige die denkt dat ze hun geld beter in andere dingen kunnen steken? Het tekort aan treinstellen bijvoorbeeld?Of ben ik blond en gaat pro-rail daar niet over?
Ik zit zelf niet meer in het paardenwereldje dus ik weet ook niet of er veel klachten over te harde geluiden binnen zijn gekomen van paardeneigenaren, maar het leek mij vreemd om daar iets aan te doen terwijl er telkens in het nieuws is dat er te weinig treinstellen zijn. Maar het zijn dus twee verschillend instanties, dan is het goed
knollentuin schreef:Wij moeten hier geregeld over de overgang en de paarden hebben echt 0.0 last van de bellen hoor, en niet omdat ze eraan gewend zijn maar ook nieuwe paarden reageren er amper op.
Ik denk eerder dat de ruiters reageren op het geluid en dat
daarop de paarden reageren
knollentuin schreef:Wij moeten hier geregeld over de overgang en de paarden hebben echt 0.0 last van de bellen hoor, en niet omdat ze eraan gewend zijn maar ook nieuwe paarden reageren er amper op.
Ik denk eerder dat de ruiters reageren op het geluid en dat
daarop de paarden reageren
Zeeuwsemeid schreef:Klinkt ook als een vriendelijke bel voor mij, ik schrik zelf namelijk continue als de spoorwegovergang bellen beginnen te rinkelen. Ik schrik er zelf meer van dat het paard..

Maar doe dat dan eerst op een veiligere en grotere afstand en dan langzaamaan steeds dichterbij en samen met een paard erbij dat alles al gewend is.
Zoolgangster schreef:Ik schrik me zelf ook rot van die bellen.
Paarden dus blijkbaar niet, maar ja, als ik schrik, kan het paard daar misschien ook van schrikken.