Yannick Rademaker nieuw lid enduranceforum

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoli

Yannick Rademaker nieuw lid enduranceforum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-15 18:22

http://www.bokt.nl / http://www.knhs.nl

Op 29 november 2015 is Yannick Rademaker tijdens de Algemene Ledenvergadering van de KNHS Endurancevereniging met meerderheid van stemmen gekozen als nieuw forumlid. Zij vervangt Maeike Woelinga.

“De endurancesport is een zeer belangrijk deel van mijn leven en ik wil graag een bijdrage leveren aan de groei van deze discipline door meer ruiters te inspireren aan deze sport mee te gaan doen. Met name op het hoogste niveau (100+ wedstrijden) vragen wij veel van onze paarden. Dat is niet erg, maar vraagt wel om goed management en dat vraagt weer om continue aandacht voor de juiste kennis bij al onze leden. Zodat we topprestaties blijven leveren. Mijn motivatie om zitting te nemen in het forum ligt in mijn drive om te zorgen dat we de enduranceruiter maximaal faciliteren om op zijn niveau het beste uit zijn paard en zichzelf te halen”, aldus Yannick.

Wat doet het Enduranceforum?
Elke discipline in de paardensport heeft een eigen forum. Daar wordt nagedacht over de sport, worden nieuwe ideeën besproken en spelregels bepaald. Er wordt gekeken naar de hele breedte van de paardensport, dus van instroom tot topniveau.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 18:46

Beetje verwarrend die naam 'endurance forum', want er is ook een gewoon enduranceforum zoals bokt zeg maar, niet dat bokt de titel moet wijzigen, maar de KNHS moet maar eens wat anders verzinnen daarvoor. Adviesorgaan oid.

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 10:53

Yannick van harte gefeliciteerd met je benoeming als nieuw endurance forumlid.

En kijken naar de betekenis van het woord forum niets mis mee met de keuse van de naam enduranceforum.

Citaat:
1) groep (ervarings)deskundigen aan wie je vragen kunt stellen of met wie je kunt discussiëren
Voorbeelden: `Mag ik dan nu het forum uitnodigen op het podium plaats te nemen?`,
`een vraag voorleggen aan het forum`

2) website waarop bezoekers informatie uitwisselen over een bepaald onderwerp
Voorbeelden: `forum over bodybuilding en fitness`,
`Voor het reageren op het forum zijn er een aantal praktische regels.`

Maar ja, Zo kan je ook discussiëren over de keus van de woorden Paard natuurlijk en natuurlijk bekappen. Maar laten we dat maar in een ander topic of social media doen.