Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Azmay schreef:NenaC schreef:En anders zullen er veel mensen geen paard meer hebben als grotere stallen en weidegang verplicht worden.
Maar is dat slecht dan?

Amaris schreef:Azmay schreef:Zwitserland is echt goed bezig zegCitaat:De paarden staan gemiddeld 22 tot 23 uur in stallen van amper 12m² groot. Slechts een op de zeven paarden leeft in kuddeverband met weidegang.
Huh?
hoe dan?
Mimo schreef:van mij mogen er strenge regels komen voor het houden van paarden: minstens dagelijks weidegang in groepsverband en dan niet van die polderblubberlandjes. Kun je je paard dat niet bieden: jammer dan, dan geen vergunning.
Het feit dat ik een badkuip heb wil niet zeggen dat ik een dolfijn kan houden....
Jelleee schreef:Mimo schreef:van mij mogen er strenge regels komen voor het houden van paarden: minstens dagelijks weidegang in groepsverband en dan niet van die polderblubberlandjes. Kun je je paard dat niet bieden: jammer dan, dan geen vergunning.
Het feit dat ik een badkuip heb wil niet zeggen dat ik een dolfijn kan houden....
Goh, wat zal mijn HB gevoelige pony daar blij mee zijn. Kan ik hem meteen wegbrengen.
Jelleee schreef:Mimo schreef:van mij mogen er strenge regels komen voor het houden van paarden: minstens dagelijks weidegang in groepsverband en dan niet van die polderblubberlandjes. Kun je je paard dat niet bieden: jammer dan, dan geen vergunning.
Goh, wat zal mijn HB gevoelige pony daar blij mee zijn. Kan ik hem meteen wegbrengen.