Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ldenboer72 schreef:Ik ben de desbetreffende amazone en het is mijn paard.
Paard staat voorlopig in Utrecht. Schade is idd gekomen door prikkeldraad. Beide voorbenen zijn compleet vernield. Slagader door en het was kantje boord. Ze is nu behandeld en ik mag er morgen ochtend weer naar toe. Ik ben zelf per ambulance afgevoerd en mijn arm was uit de kom.
Ze is geschrokken en in paniek over een sloot gesprongen waarnaast er prikkeldraad stond, ik ben er daarna pas afgevallen en ze heeft de hele wei rond gelopen met prikkeldraad. Zeer heftige dag.
Ldenboer72 schreef:Oprecht een nachtmerrie...wat een horror dag. Je kunt bijna niet geloven dat het jezelf overkomt. Aangezien er een ader door was spoot het bloed eruit. Ik heb nog vlak voor ik werd afgevoerd een gesprekje gevoerd met de da over welke wensen ik had en tot hoever ze al dan niet mochten doorgaan. Daarna werd ik afgevoerd en hebben stalgenootjes de zorg voor mijn paard over genomen en hebben haar de hele dag begeleid op de kliniek. Na een paar uur hoorde ik dat de da had gezegd dat het goed zou komen. Een trajact verwachten ze van 4 tot 6 maanden.
Hoop met heel mijn hart dat prikkeldraad voor eens en altijd wordt verboden.
Ldenboer72 schreef:Oprecht een nachtmerrie...wat een horror dag. Je kunt bijna niet geloven dat het jezelf overkomt. Aangezien er een ader door was spoot het bloed eruit. Ik heb nog vlak voor ik werd afgevoerd een gesprekje gevoerd met de da over welke wensen ik had en tot hoever ze al dan niet mochten doorgaan. Daarna werd ik afgevoerd en hebben stalgenootjes de zorg voor mijn paard over genomen en hebben haar de hele dag begeleid op de kliniek. Na een paar uur hoorde ik dat de da had gezegd dat het goed zou komen. Een trajact verwachten ze van 4 tot 6 maanden.
Hoop met heel mijn hart dat prikkeldraad voor eens en altijd wordt verboden.